سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۸ اسفند

بر اساس اخبار منتشر شده ، پردازنده ی AMD Ryzen 7 در تاریخ 2 مارس به بازار عرضه خواهد شد. به گفته ی کارشناسان، عرضه ی سه نسخه از این پردازنده ها و قیمت گذاری مقرون به صرفه ی این محصول احتمالا به طور قابل توجهی شرایط اینتل را در بازار متزلزل خواهد کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۷ اسفند

به تازگی Razer پاوربانکی با ظرفیت ۱۲۸۰۰ میلی‌آمپری معرفی کرده است که برای لپ‌تاپ‌ها طراحی شده است. اگر در سفر باشید و دسترسی به برق ممکن نباشد، با این باتری می‌توانید تا حدود ۱۵ ساعت به ظرفیت کاری لپ‌تاپ خود اضافه کنید. این اندازه می‌تواند کافی به نظر برسد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۷ اسفند

گزارش درآمد نهایی سال 2016 شرکت Tesla به علت بیان انتظارات و خواسته‌هایش از سال پیش رو، بسیار مورد توجه است. در نامه‌ای به سرمایه‌داران، Elon Musk و شرکا طی گزارشی عنوان می‌کنند که تولید مدل 3 از ماه ژوئیه آغاز خواهد شد و در ماه سپتامبر به تولید انبوه خواهد رسید. این بدان معناست مشتریانی که زودتر سفارش داده‌اند می‌توانند اتومبیل‌های خود را تا پایان امسال مشاهده کنند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۷ اسفند

برای نخستین‌بار دو کامپیوتر کوانتومی در یک مجموعه آزمایش، جهت تشخیص آنکه فناوری کدام یک برتر از دیگری است، در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. گروهی از محققان دانشگاه مریلند کامپیوتر کوانتومی خود را برای اجرای الگوریتم‌هایی یکسان و به‌طور هم‌زمان در برابر محصول شرکت IBM قرار داده‌اند. و اما برنده؟

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۷ اسفند

آپارتمانی در دنور آمریکا اولین جایی خواهد بود که دارای شبکه‌ی گیگابیتی بی‌سیم خواهد بود. این شبکه‌ از طریق سرویس بی‌سیم Webpass ارائه شده است.

ادامه مطلب