موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۷ اسفند

بر اساس گزارش منتشر شده در سایت رسمی کمپانی هوآوی، گوشی هوشمند Huawei P10 که قرار است به عنوان جدید ترین پرچمدار این کمپانی به بازار عرضه شود، دارای پردازنده ای قدرتمند و کارآمدی همچون SoC Kirin 960 یا Kirin 965 خواهد بود.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۷ اسفند

به گفته ی کارشناسان کاربرانی که از سیستم عامل iOS استفاده می کنند بیشتر از صاحبان دستگاه های اندرویدی در معرض خطر هستند. به گزارشی از متخصصین در زمینه ی امنیت از کمپانی BitDefender Cluefel، کاربران هر دو سیستم عامل را برای مدت زیادی تحت نظر قرار داده و نتیجه ی به دست آمده نشان می داد که کاربران iOS در معرض آسیب پذیری بیشتری هستند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۷ اسفند

بر اساس گزارش مدیران کمپانی آمریکایی Microsoft در روز پنج شنبه، بازی Dead Rising 4 به احتمال زیاد در تاریخ 14 مارس در فروشگاه Steam ارائه خواهد شد. این بازی اولین بار در 6 دسامبر 2016 برای کنسول های بازی Xbox One و Windows 10 عرضه می‌گردد.

ادامه مطلب
گوناگون
مریم طاهری۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ جمعه ۶ اسفند

با اینکه این روزها کاربرد پیام های کوتاه (SMS) بسیار کمرنگ شده، اما این به آن معنی نیست که گوگل اپلیکیشن مدیریت پیام کوتاه سیستم عامل اندروید را به طور کامل فراموش کرده است. در آپ جدید به تازگی و همزمان با تغییر نامش از «Google Messenger» به «Android Messages» موجب برخی بهبودهای جزئی شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مریم طاهری۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵ جمعه ۶ اسفند

پس از هواوی کمپانی آرکاس (Archos) نیز به جمع رونمایی کنندگان پیش نمایشگاه MWC 2017 پیوست و از تبلت Archos 101 Saphir رونمایی کرد. این تبلت از یک نمایشگر 10.1 اینچی، چیپست رده ابتدایی شرکت مدیاتک، رم 1 گیگابایتی، باتری 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی و از همه مهمتر یک بدنه‌ی کاملا ضد آب و مقاوم در برابر سقوط برخوردار است. در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۶ اسفند

هنگامی که صحبت در مورد اپلیکیشن‌های پیام‌رسان باشد، نمی‌توان جلوی Google را گرفت. در حالی که این شرکت برای سرویس پیام‌رسان خود بر روی Android نام جدید Allo را در نظر گرفته است، این سرویس به‌زودی دارای نسخه‌ی دسکتاپی نیز خواهد شد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۶ اسفند

در طی معرفی مدل‌های گذشته‌ی iPhone، کاربرانی بوده‌اند که مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی‌های خود را گزارش داده‌اند. به این نحو که صفحه‌ی گوشی‌های iPhone 6، 6S، 6Plus و 6S Plus به طور ناگهانی خاموش شده و کاربر را مجبور می‌کرده است که با اتصال آن به شارژر، مجددا آن را روشن نمایند.

ادامه مطلب