نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ اسفند

احتمالا برای شما هم تا به حال اتفاق افتاده است که بخواهید وب‌پیجی را بخوانید، اما فرصت آن را نداشته باشید. در حالی که یکی از راه‌ها بوک‌مارک کردن آن صفحه می‌تواند باشد، آخرین به‌روزرسانی Firefox دارای قابلیت آزمایشی است که امکان مرور صفحه‌ی مورد نظر را فراهم می‌آورد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ اسفند

بنابر اخبار منتشر شده در خصوص مشخصات پرچم‌دار بعدی Samsung، عنوان شده است که این گوشی دارای صفحه‌نمایشی ۶.۲ اینچی خواهد بود. یعنی حتی بزرگ‌تر از Galaxy S7 Edge. احتمالا این صفحه‌نمایش با رزولوشن QHD+ و از نوع Super AMOLED می‌باشد. البته باید توجه داشت که این اطلاعات همچنان جزئی از شایعات می‌باشد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
بهناز زادبخش۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ اسفند

چندین دهه ازبحث و جدل در باره فیزیک کوانتومی توسط دانشمندان مشهوری مانند آلبرت انیشتین، می گذرد. اکنون، دانشمندان در بریتانیا بر این باورند که می توانند یک طرح برای اولین کامپیوتر کوانتومی ارائه دهند که اساس زندگی ما را تغییر دهد. اما زمان زیادی برای ساخت آن مورد نیاز است. حتی اگر این طرح با موفقیت روبرو شود بازهم تا زمان ارائه آن، سالها طول خواهد کشید زیرا میلیون ها دلار برای ساخت آن هزینه نیاز است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ اسفند

در سال‌های اخیر AMD به مقدار زیادی فضا را به رقیب دیرینه‌ی خود، Intel واگذار کرده است. معمولا چیپ‌های AMD را در رایانه‌های متوسط بازار مشاهده می‌کنیم، نه در سیستم‌های قوی.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ اسفند

Google ویژگی مهمی را به سیستم‌عامل دسکتاپش، Chrome OS، اضافه نموده است. آخرین نسخه‌ی Chrome OS یعنی 58.0.3007.0 به شما این اجازه را می‌دهد که با استفاده از یک اسکنر اثر انگشت به ChromeBook خود log in نمایید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ اسفند

بر اساس گزارشی شرکت Apple ممکن است به‌طور هم‌زمان و در یک رویداد از تولیدات تازه‌اش یعنی iPhone SE چهار اینچی با حافظه‌ای بیشتر و تبلت های iPad Pro، در ماه آینده رونمایی کند.

ادامه مطلب