موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ بهمن

کمپانی چینی Gionee تولید کننده گوشی های هوشمند، برای رونمایی از دو گوشی هوشمند و جدید A1 و A1 Plus برای نمایندگان و سرمایه گذاران دعوت نامه ارسال کرده است. این شرکت در نظر دارد در تاریخ 27 فوریه، در طول نمایشگاه MWC 2017 بارسلونا از این محصولات پرده برداری کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ بهمن

کمپانی GoPro اعلام کرد تا در آینده ای نزدیک، نسل جدیدی از دوربین های حرفه ای Hero 6 را عرضه خواهد کرد. این کمپانی زمانی عرضه محصول جدید خود را اعلام کرده است که در آستانه ی ورشکستگی قرار گرفته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ بهمن

اولین تصاویر مربوط به پرچمدار جدید کمپانی سونی، گوشی هوشمند Sony Xperia ZX2 در فضای مجازی منتشر شده است. به گفته ی نماینده این کمپانی قرار است این محصول در نمایشگاه MWC 2017 بارسلونا رونمایی گردد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ بهمن

WhatsApp ویژگی احراز هویت دو مرحله‌ای را برای تمامی کاربران سرویس‌اش فعال کرده است. این قابلیت امنیتی افزوده، امکان محافظت از حساب کاربری کاربران را با رمز ۶ رقمی که بایستی به منظور ثبت شماره‌ی تلفن کاربر وارد شود، فراهم می‌آورد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ بهمن

Keybase در ابتدا یک سرویس اشتراک‌گذاری ساده‌ی رمزنگاری شده است و به همه‌ی کاربران امکان ارسال امن داده‌ها بدون نیاز به نرم‌افزار third-party اضافی را می‌دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ بهمن

Pinterest اپلیکیشنی که به کاربران امکان ذخیره‌ی محتواهایی چون عکس و دستورالعمل پخت غذا ارائه می‌دهد، به تازگی Randy Keller را به عنوان رئیس بخش جستجوی خود برگزیده است. Keller پس از یک دهه کار در Google، کار خود را به مقصد Pinterest رها کرده است. Keller در Google به عنوان رئیس بخش مهندسی، رهبر رتبه‌بندی و قابلیت‌های بخش جستجوی تصویر بوده است.

ادامه مطلب