اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ بهمن

در طول ۲۴ ساعت گذشته Google اقدام به ارسال اطلاعیه‌ای به توسعه‌دهندگان در سراسر جهان نموده است. این شرکت اعلام داشته هر اپلیکیشنی که قوانین و سیاست‌های داده‌های کاربری را رعایت نکند، از Play Store حذف خواهد شد. اما برای بسیاری از توسعه‌دهندگان، نقض این قوانین می‌تواند به راحتی رعایت نکردن حریم خصوصی باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ بهمن

اعلان‌های ایمیل و پیام‌های سرویس‌های پیام‌رسان، پس از ترک محل کار، شاید یکی از نشانه‌های زندگی امروزی باشد؛ موردی که شاید خیلی‌ها بر روی آن اتفاق نظر داشته باشند که چندان جالب نیست. آن قدر بد که حتی قانونی در فرانسه وضع شده که به کارمندان اجازه می‌دهد ساعات غیر اداری و در زندگی شخصی‌شان، ایمیل کاری‌شان را چک نکنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
مریم طاهری۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ بهمن

با آپدیت بعدی ویندوز، مایکروسافت این امکان را می دهد تا راحت تر از قبل بتوانید چندین اپلیکیشن را به طور همزمان استفاده کنید، مخصوصا هنگامی که مشغول کار با نرم افزارهای ویدیویی هستید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ بهمن

Rackspace اعلام داشت تصمیم به تعدیل نیروی کار خود گرفته و در همین راستا قصد دارد ۶ درصد از نیروی کار خود را در آمریکا اخراج کند. درصدی از تعدیل نیرو شامل دیگر دفترهای این شرکت در کشورهای دیگر نیز می‌گردد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
مریم طاهری۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ بهمن

Logitech بعد از بیست سال تجربه در زمینه تولید سخت افزارهای کامپیوتری مختلف، بهترین وب کم خود را معرفی کرد. وب کم لاجیتک بریو 4K پرو (Logitech Brio 4K Pro) با قیمت 199 دلار عرضه شد، اما نباید فراموش کرد که قیمت بالای آن بدلیل ویژگی ‌های منحصربه‌ فرد آن است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ بهمن

Apple در روز جاری اعلام داشت که نسخه‌ی عمومی آزمایشی دوم iOS 10.3 را به همراه بهینه‌سازی‌ها و تغییراتی در اختیار همگان قرار خواهد داد. این به‌روزرسانی در حالی منتشر شده نسخه‌ی آزمایشی اول آن دو هفته‌ی پیش انتشار یافته بود.

ادامه مطلب
تکنولوژی
مریم طاهری۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ بهمن

پیاده باشید یا با اتومبیل شخصی تان یا در حال استفاده از خدمات حمل نقل عمومی؛ فرقی نمی کند. گوگل مپس راهکارهای هوشمند جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
مریم طاهری۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ بهمن

در 8 فوریه 2017 ال‌جی طی همکاری با شرکت گوگل قرار است دو ساعت ‌هوشمند جدید خود را با سیستم ‌عامل اندروید ویر 2 رونمایی کند. این دو ساعت که به اولین ساعت ‌های اندروید ویر 2 تبدیل می‌شوند پیش از این در بنچمارک‌های مختلف رویت شده‌اند و امروز ساعت‌هوشمند Sport در بنچمارک Geekbench دیده شده است. گفته می‌شود ساعت ‌هوشمند Style ال‌جی با قیمت 249 دلار و ساعت ‌هوشمند Sport با قیمت 349 دلار برای فروش در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب