تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ دي

می‌توانید از حالا بوستون را جزء شهرهایی که امکان آزمایش قانونی وسایل نقلیه‌ی خودران در آن وجود دارد، تلقی کنید. برای شروع، شرکت nuTonomy از محله‌ها و خیابان‌های کوچک این شهر آغاز خواهد کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ دي

یک کارمند Microsoft روز جاری تأیید کرد که این شرکت قابلیت پشتیبانی از تقویم اشتراکی، ویژگی که خیلی‌ها مدت‌ها منتظر آن بودند، به اپلیکیشن Outlook اضافه کرده است. این قابلیت بر روی اپلیکیشن Outlook برای پلتفرم‌های Android، iOS و Windows 10 در دسترس است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ دي

نسل بعدی پیل‌های سوختی قابلیت پیمایش تا ۳۴۸ مایلی را خواهند داشت. این رقم به معنای ارتقاء ۳۰ درصدی نسبت به Hyundai Tucson حاضر این شرکت می‌باشد. Hyundai قصد دارد تا ژانویه‌ی ۲۰۱۸ از نسل دوم این محصول پرده بردارد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ دي

اپلیکیشن Smart View شرکت Samsung چند سالی است که به کاربران امکان نمایش تصاویر و ویدئوهای موجود در گوشی‌هایشان را بر روی تلویزیون می‌دهد. اما در آخرین نسخه از این برنامه، به نظر امکاناتی جهت ارائه‌ی محتوای استریم و پخش زنده نیز دیده می‌شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ دي

با فراتر رفتن تعداد کاربران روزانه‌ی سرویس پیام‌رسان WeChat از مرز ۷۶۸ میلیون کاربر در ماه سپتامبر و افزایش ۳۵ درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل، به نظر می‌رسد سیر صعودی استفاده از این سرویس ادامه داشته باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ دي

توسعه‌دهندگان Facebook نسخه‌ای از ادیتور متن‌باز Atom را که می‌توان بر روی مرورگر وب مورد استفاده قرار داد، ارائه نموده‌اند. نام این سرویس که Atom in Orbit نام‌گذاری شده است، بر روی GitHub با مجوز BSD-3 منتشر شده و اپلیکیشن دمویی نیز برای این سرویس مهیا شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ دي

YouTube تنها سایتی نیست که به نقض قوانین حق تکثیر پرداخته است. به گزارش Financial Times، ناشران موسیقی به مجوز موسیقی Facebook نیاز دارند و هر فیلمی را که کاربر پخش کرده و شامل محتوای کپی رایت است، حذف می‌کنند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ دي

بر اساس اخبار منتشر شده در برخی از رسانه ها، کمپانی کره ای سامسونگ در حال برنامه ریزی ها برای عرضه هدفون بی سیم مخصوص پرچمدار این کمپانی یعنی همان گوشی هوشمند Galaxy S8 می باشد. البته هنوز اعلام نشده این هدفون ها به همراه این محصول عرضه می شوند یا به صورت جداگانه به فروش خواهند رسید.

ادامه مطلب