تکنولوژی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ دي

مدیر کمپانی آمریکایی Microsoft، روز جمعه اعلام کرد، این کمپانی قصد دارد تا در سال2017 محصول جدید خود را که یک یخچال فریزر هوشمند است به بازار لوازم خانگی ارائه کند. در حال حاضر متخصصین دو کمپانی Liebherr و Microsoft بر روی توسعه این پروژه فعالیت می کنند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ دي

یک مهندس کامپیوتر با باقی مانده کامپیوتر های از رده خارج شده و دست دوم توانسته است رباتی اختراع کند. این ربات قادر است موسیقی های کلاسیک را بر روی گوشی های هوشمند بنوازد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۰ دي

دارندگان دستگاه‌های Android نگران نباشند. به زودی شما هم از پرداخت ۱۰ دلار برای بازی جدید Mario عصبانی خواهید شد. بازی Super Mario Run در Play Store برای پیش‌ثبت‌نام ارائه شده است. برای آنکه از دریافت اعلان خبر انتشار این بازی توسط Nintendo اطمینان حاصل کنید، می‌توانید برای آگاهی از آن، پیش‌ثبت‌نام خود را برای این بازی در Play Store انجام دهید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۰ دي

طبق گزارش‌های منتشر شده، Apple تولید iPhone را در فصل نخست از سال آینده‌ی میلادی به میزان ۱۰ درصد کاهش خواهد داد. این تصمیم بر روی تولید iPhone 7 و 7Plus تأثیرگذار خواهد بود که ماه سپتامبر سال جاری میلادی معرفی گرده‌اند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۰ دي

Samsung از صفحه‌نمایش منحنی کوانتومی خود با نا CH711 که برای بازی‌خورها ساخته‌شده است، رونمایی کرد. با توجه به بدنه‌ی سفید یک‌دست و تصاویر تبلیغاتی آن، به نظر می‌رسد که این محصول کاربران Mac و طراحان را هدف‌گذاری کرده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۰ دي

به نظر می‌رسد طرح تحویل کالاها از طریق پهپادهای آمازون با ورود وسایل پرواز عمومی، مختل نشود. با توجه به حق امتیاز ثبت‌شده‌ی این شرکت که انتشار یافته، Amazon قصد دارد انبارهای بزرگی از پهپادها را جهت ارائه‌ی سرویس خودکار تحویل کالا، راه‌اندازی کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۰ دي

مترجم: مریم طاهری
تلفن هوشمند نوکیا E1 که از مشخصات سخت‌افزاری ضعیفی برخوردار است؛ توانست تأییدیه 3C را در چین دریافت کند که این به معنی آماده بودن این محصول برای عرضه است.
چندی پیش اخباری در مورد گوشی‌های هوشمند نوکیا E1 و نوکیا دی 1 منتشر شده بود. حال به نظر می‌رسد که نوکیا E1 توانسته است در چین، تأییدیه 3C را دریافت کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۰ دي

مطمئنا Mario Kart 8 بسیار بازی خوبی است، اما اگر بخواهید نسخه‌ی اصلی Toad’s Turnpike را بر روی کنسول Wii U ببینید، انتخاب‌های محدودی خواهید داشت. به زودی این روند تغییر خواهد کرد، چراکه Mario Kart 64 روی Virtual Console نیز عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب