سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۰ دي

علیرغم بازی های فراوانی که در سال 2016 توسط کمپانی های بازی سازی به علاقه مندان ارائه شد، اما در این میان بازی هایی مخاطب زیادی را جذب خود کردند و به معنای واقعی جهانی شدند. کارشناسان با بررسی این بازی ها، ده بازی برتر سال جاری را اعلام کرده اند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ دي

امروزه متوسط رایانه‌های شخصی مخصوص بازی قوی‌تر از PlayStation 4 و Xbox One می‌باشند، اما احتمالا شما بر روی آن رایانه‌ی شخصی نرم‌افزارهای دیگری نصب دارید که می‌توانند توان پردازشی سیستم‌ شما را مشغول خود کنند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ دي

فیزیک‌دانان تاریخ یونان به این نکته پی برده بوده‌اند که نفس انسان می‌تواند نشان‌گر بسیار خوبی از وضعیت سلامتی باشد. اما محققین به تازگی این موضوع را تأیید کرده‌اند. آنان موفق شده‌اند دستگاهی توسعه دهند که با استفاده از نانوذرات و تنها یک نفس انسانی، ۱۷ نوع مختلف بیماری را شامل سرطان ریه و پارکینسون تشخیص دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ دي

Duolingo از چت‌باتی در ماه اکتبر رونمایی کرده است که به کاربران امکان یادگیری زبانی جدید را می‌دهد. اما این شرکت قصد دارد امکان تعامل بیشتری بین کاربران و سرویس خود ایجاد نماید.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ دي

اگر تنها یک رنگ باید بتواند ترس را در دل کاربران Windows ایجاد نماید، آن رنگ آبی خواهد بود. اما با بررسی‌های صورت گرفته از سوی یکی از کاربران،‌ این رنگ آبی به سبز تغییر پیدا خواهد کرد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ دي

Ford نسل جدیدی از خودروهای خودران را توسعه داده است که از پلتفرم فعلی این شرکت استفاده نموده، اما توان پردازشی از طریق اضافه‌ کردن سخت‌افزارهایی به همراه ارتقاء دید، با استفاده از حسگرهای LiDAR، بهبود یافته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ دي

PayByPhone برنامه‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد تا برای پرداخت هزینه‌ی پارکینگ خود توسط گوشی‌های هوشمند اقدام کنند. این اپلیکیشن اکنون در اختیار شرکت Volkswagen می‌باشد.

ادامه مطلب