کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ دي

جهت نگاه شما که توانست کنترل VR یا تجربه‌ی VR در تلفن همراه را ایجاد کند، به لطف Facebook و آخرین خریدِ Oculus به نام تکنولوژی Eye Tribe است. شرکت Oculus تایید کرد این مالکیت یک مالکیت رسمی است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ دي

مدیر کمپانی آمریکایی Qualcomm، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت، این کمپانی قوی ترین پردازنده خود را در ژانویه 2017 رونمایی خواهد کرد. وی افزود محصولات جدید در نمایشگاه CES 2017 در لاس وگاس به نمایش گذاشته خواهند شد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ دي

به گزارش Patently Apple، کمپانی Apple اختراع میز با شارژ بی سیم را به ثبت رساند. جالب است بدانید این ایده آنقدر ها هم جدید نیست. چندی پیش IKEA نیز مبلمان مشابه با این میز را برای شارژ گجت های بی سیم ارائه کرده بود.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۵:۵۵ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ دي

مترجم: مریم طاهری
اخیرا گزارشی از سازمان تحقیقات فلوری آنالیتیکس منتشر شده که بیانگر آمار دقیق تلفن ‌های هوشمند فعال‌شده در تعطیلات کریسمس و مقایسه آن‌ها با سال‌های گذشته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۳:۵۲ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ دي

مترجم: مریم طاهری
دارندگان این محصول کم کم به مشکلات و نقص‌هایی پی بردند که در ظاهر زیبای این دستگاه وجود دارد. جدیدترین مشکلی که کاربران گوشی‌ های پیکسل گوگل گزارش کرده‌اند، مربوط به فریز شدن ناگهانی دستگاه است که باعث می‌شود به مدت چند دقیقه گوشی کاملا بلااستفاده شود. در هرحال، باید گفت این نقص از جمله مواردی است که به‌ تازگی به مشکل اصلی کاربران تبدیل شده است و روزبه‌روز به تعداد کسانی که با این مسئله مواجه شده‌اند، اضافه می‌شود.

ادامه مطلب