سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي

شاید در نمایشگاه CES امسال، خبرهای LG آن‌چنان غیرمنتظره نباشند. چراکه این شرکت پیش‌تر تعدادی از محصولات خود را که شامل مانیتور و گوشی‌ هوشمند بودند و طبق برنامه قرار بود در CES معرفی گردند، رونمایی کرده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي

Amazon موفق شده است در تعطیلات سال نو، ۹ برابر بیش‌تر از مقدار آن در سال گذشته، محصول Amazon Echo خود را به فروش برساند. البته این شرکت هیچ‌گاه آمار دقیقی از فروش خود ارائه نداده است، اما در کنفرانس خبری اعلام داشته است که میزان فروش Echo در این تعطیلات نسبت به مدت مشابه سال قبل به میلیون‌ها رسیده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۱۸ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي

مترجم: مریم طاهری
امروزه برنامه‌های ویرایش عکس از اپلیکیشن‌های لازم به حساب می‌آیند. در اینجا ۲۰ اپلیکیشن برتر را معرفی میکنیم.
طبق آمار بدست آمده روزانه بیش از ۳۵۰ میلیون عکس در فیس‌بوک و ۹۵ میلیون عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود. طبیعتا همه‌ی ما دوست داریم عکس‌هایی که با خانواده و دوستانمان به اشتراک میگذاریم، خوب و با کیفیت به نظر بیایند. به همین دلیل، برنامه‌های ویرایش عکس از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي

سرویس تجارت الکترونیک مد Rent the Runway تأیید کرده است که مبلغ ۶۰ میلیون دلار سرمایه توسط صندوق Fidelity Investments جذب کرده است. در میان سایر سرمایه‌گذاران این سرویس، نام‌هایی چون Technology Crossover Ventures, Bain Capital Ventures، Highland Capital Partners و Advance Publications دیده می‌شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي

نشریه Anzhuo با دریافت اطلاعات جدید از منابع آگاه، اخباری در مورد ارسال دعوتنامه این کمپانی برای رونمایی محصول جدید خود به نمایندگان، منتشر کرد که در آن تاریخ رونمایی از محصول Xiaomi Mi 6 عنوان شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي

مدیران کمپانی کره ای Samsung، از پارامتر های فنی پرچمدار جدید Galaxy S8 پرده برداری کردند. این اطلاعات در روز یکشنبه، توسط یکی از کارمندان این کمپانی تحت نام مستعار Ice Universe در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي

مایکل پاتر تحلیلگر شناخته شده و متخصص در زمینه بازی های رایانه ای، معتقد است که به احتمال زیاد بازی The Elder Scroll 6 در سال 2017 ارائه خواهد شد. وی گفت کمپانی Bethesda فقط می خواهد با تولید یک اثر جالب به صورت غیر منتظره توجه طرفداران خود را جلب کند. البته اگر چه مدیر این کمپانی این قضیه را انکار می کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي

به گزارش منبع خبری ژاپنی MacOtakara، اطلاعات جدیدی در مورد گوشی iPhone 2017 به فضای مجازی درز کرده است. این منبع اشاره می کند که نسل جدید گوشی های هوشمند کمپانی در دو اندازه‌ی 4,7 و 5,5 اینچی ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب