سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي

Arc System Works خبر انتشار نسخه چهارم بازی Double Dragon 4، برای پلت فرم PC و PS4 را اعلام کرد. همچنین تریلر این بازی نیز به نمایش گذاشته شده و تاریخ عرضه این بازی 30 ژانویه 2017 اعلام شده است. اولین نسخه بازی Double Dragon در سال 1987 منتشر شد که با به دست آوردن محبوبیت، سازندگان آن تصمیم به ارائه دو نسخه بعدی نیز گرفتند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي

نیازی نیست که دیگر منتظر آینده‌ی تکنولوژی‌های ربات باشیم. چراکه تولیدکننده‌ی ربات کره‌‌جنوبی Hankook Mirae Technology، اولین نمونه از محصول خود را با نام Method-2 رونمایی کرده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي

اخیرا شش محقق گروه یادگیری ماشین شرکت Apple، مقاله‌ای را منتشر کردند که روش جدید تکنیک یادگیری شبیه‌سازی شده بدون نظارت را توصیف می‌کند. هدف، بهبود کیفیت داده‌های تصاویر آموزشی مصنوعی است. این عملیات نشانه‌ای از آرمان‌ شرکت مذکور به منظور تبدیل به یک رهبر برجسته در رشد عرصه‌ی AI می‌باشد. Google ،Facebook ،Microsoft و بقیه شرکت‌های فناوری به طور پیوسته در حال توسعه‌ی گروه‌های تحقیقاتی یادگیری ماشین خود برآمده‌اند. در نشریات گوناگون آمده، پیشینه‌ی علمی این شرکت‌ها به خوبی مستند شده اما Apple سر سختانه جادویش را برای خود نگه داشته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي

خبر جعلی انفجار در شهر بانکوک تایلند، منجر به اعلام هشدار از سوی سرویس منطقه‌ای Safety Check شرکت Facebook گردید. برای مدت یک ساعت از ۹ صبح ۲۷ دسامبر به وقت محلی، هر شخصی در پایتخت تایلند شاهد خبر جعلی رخداد انفجاری گردیند و از آن‌ها خواسته شده بود تا صحت و سلامت خود را از طریق این سرویس اعلام کنند. در حالی که در حقیقت، انفجار بمبی در این شهر رخ نداده بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي

بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های لوکس گمان می‌کنند مهم‌ترین ویژگی ارائه‌ی چنین دستگاه‌هایی، استفاده از المان‌های گران‌قیمت در آن‌ها می‌باشند. اما شرکت سازنده‌ی Gionee سازوکار دیگری را انتخاب کرده است. این شرکت در گوشی خود، ویژگی بزرگی ارائه می‌دهد که کاربران راضی به پرداخت قیمت بالای آن می‌کند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي

ایستگاه‌های Tesla Superchargers قطعا سریع‌تر از بسیاری ایستگاه‌های خودروهای الکتریکی عمومی است. اما آنها نیز هنوز، به مراتب کندتر از انتظار شماست. مادامی که ۸۰ درصد شارژ، حدودا ۴۰ دقیقه طول می‌کشد، شما نمی‌توانید مانند پمپ پمپ، سریع شارژ کرده و بروید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي

بسیاری از افراد، گوشی Nexus 6P را بهترین گوشی Nexus ساخته‌شده تا به امروز می‌دانند، اما این موضوع به‌معنی بی‌نقص بودن این دستگاه نیست. متاسفانه هر گوشی ایرادات و مشکلات خاص خود را دارد و Nexus 6P نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ادامه مطلب