موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳۰ آذر

به گزارشی از MyDrivers، یکی از منابع آگاه تصاویری از گوشی های هوشمند نوکیا P و C1 منتشر کرده است. البته این منبع مشخصات فنی این گوشی ها را نیز به اشتراک گذاشته است. گویا قرار است این محصولات در نمایشگاه MWC 2017 در ماه فوریه رونمایی شوند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳۰ آذر

اداره پست روسیه به منظور جلوگیری از مشکلات و موانع اعزام نیروهای خود به نقاط دورافتاده در روسیه، در نظر دارد تا با به خدمت گرفتن پهباد ها، پرواز کوادکوپتر ها را جایگزین سیستم حمل و نقل زمینی کند. به گزارش منبع خبری mobiledevice.ru در روسیه، گویا اداره پست روسیه قصد دارد تا سیستم حمل مرسوله های پستی را در بهار 2017 راه اندازی کند. البته لازم به ذکر است این ارگان تنها سازمانی نیست که پهباد ها برای ارسال مرسوله های خود به کار می گیرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳۰ آذر

معاون شرکت آمریکایی گوگل Hiroshi Lokheymer گفت، ادغام دو سیستم عامل Android و Chrome اتفاق نخواهد افتاد. وی تمامی اخبار منتشر شده در این راستا را شایعه خواند و اعلام کرد از ابتدا نیز گوگل تصمیمی در این زمینه اتخاذ نکرده بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ آذر

تحلیلگر چینی (Pan Jiutang)، در وبلاگ خود می نویسد: «تکنولوژی شارژ سریع در این گوشی هوشمند حائز اهمیت است و به نظر من این میزان شارژ در مدت زمان کم یک رکورد محسوب می شود.»
کمپانی Huawei در تاریخ 16 دسامبر از پرچمدار جدید خود با نام Honor Magic رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با تم منحصر به فرد Magic Live با طراحی فوق العاده ارائه شده است. قیمت این محصول 530 دلار پیشنهاد شده است و قرار است در وهله اول به بازار چین عرضه شود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ آذر

Xiaomi از محصول جدید Mi Notebook Air خود پرده برداری کرد. به گزارشی از Gizmochina، گویا پس از 6 ماه انتظار از اعلام خبر تولید این نوت بوک، زمان آن رسیده که شاهد عرضه محصول در آینده ای نزدیک باشیم.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ آذر

Twitter قصد دارد در ژانویه 2017، به از سر گیری خدمات ویدئو سرویس Vine اقدام نماید. نمایندگان این شبکه اجتماعی در آخرین پست خود در صفحه رسمی این سایت اعلام کردند، برنامه «Vine Camera» همچنان امکان ضبط ویدئویی را در مدت 6 ثانیه برای کاربران فراهم خواهد کرد.

ادامه مطلب