سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ آذر

در حاشیه فستیوال بازی های رایانه ای WG Fest که در محل نمایشگاه های بین المللی مسکو برگزار شد، بازی جدیدی با سبک تیراندازی به نام "Caliber" رونمایی گردید. ای بازی محصولی از کمپانی Wargaming Labs با همکاری استودیو C Game Studios1 می باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ آذر

Prisma اپلیکیشنی که با اعمال فیلترهای خاص خود بر روی عکس‌ها در تابستان سال جاری محبوبیت بالایی به دست آورده است، در تلاش است که خود را فراتر یک ابراز ادیت عکس معرفی کند. در یک به‌روزرسانی بزرگ که امروز از سوی این اپلیکیشن منتشر شد، بخش استریم محتوای کاربران، مبتنی بر مکان عکس‌ها راه‌اندازی گردید.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ آذر

Facebook در روز جاری امکان دیگری به ابزار توسعه‌ی Account Kit خود افزود که در پی آن کاربران می‌توانند از آن برای ورود به حساب کاربری‌شان استفاده کنند. بر روی دستگاه‌های Android، این ابزار به کاربران این امکان را می‌دهد تا تنها با وارد کردن شماره‌ی تلفن همراه خود وارد حساب کاربری Facebook گردند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ آذر

VSCO، استارتاپی که سازنده‌ی اپلیکیشن ادیت و اشتراک‌گذاری عکس می‌باشد، امروز اعلام داشت که امکان پشتیبانی از فرمت عکس‌های RAW را بر روی برنامه‌ی پلتفرم iOS خود مهیا ساخته است. Apple امکان پشتیبانی از فرمت RAW را در نسخه‌ی iOS 10 فراهم ساخت و حالا VSCO از این قابلیت ارائه‌شده می‌خواهد استفاده کند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ آذر

در حال حاضر BMW، شهرت خود را به دلیل تعلل در جدول زمانی تولید خودروی‌های خودران به خطر انداخته است. چراکه این شرکت عرضه‌ی یک ماشین الکتریکی خودران را در سال ۲۰۲۱ مطرح می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ آذر

یکی از اعضای ارشد شرکت اوراکل، George A. Polisner، پس از اقدام مهم مدیر عامل این شرکت فناوری غول‌پیکر، Safra Catz، استعفا داد. چراکه Safra Catz به عضویت تیم انتقال Trump درآمد و شور و شوق خود را نسبت به رئيس جمهور منتخب اظهار داشت. همانطور که هفته‌ی گذشته گزارش شد، Trump به تازگی نشستی را برای رهبران تکنولوژی در Trump Tower نیویورک برگزار کرد. پس از این دیدار، Catz دعوتِ پیوستن به تیم تحول Trump را پذیرفت.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ آذر

چند سال پیش Gilad Somjen به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، در حال راه‌اندازی مجموعه سایت‌های WordPress برای خدمات میزبانی وب Amazons Web Services بود. اما زمانی که Somjen تلاش کرد تا یک حساب کاربری ایجاد کرده و در خدمات سرور آمازون AWS ثبت نام کند، این روند را غیر قابل نفوذ یافت و در نهایت دستیار IT استخدام کرد تا این کار را برایش انجام دهد. اما این اقدام جرقه‌ی ایده‌ی Cloudwith.me مستقر در دوبلین را روشن کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ آذر

اخیرا چند تن از مدیران ارشد Twitter این شبکه‌ی اجتماعی را که به دنبال گسترش پایگاه کاربران خود بوده است، ترک کردند. مدیر ارشد فناوری Twitter، آقایAdam Messinger که ۴ سال در این سمت بوده و ۵ سال با شرکت همراه بود، اعلام کرد، درصدد است شرکت را ترک کند. متعاقب آن، مدیر بخش محصولات Twitter، آقای Josh McFarland نیز از پیوستن به Greylock Partners خبر داد. ماه گذشته نیز، مدیر ارشد عملیات این شرکت Adam Bain از سمت خود کناره‌گیری کرد و در حال حاضر Twitter ، یک جفت دیگر از مدیران ارشد خود را نیز از دست داده است.

ادامه مطلب