نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ آبان

Apple تاکنون سرویس استریم ویدئویی خود را راه نینداخته است، اما هم‌اکنون راه‌کارهایی برای تماشای زنده‌ی برنامه‌های تلویزیونی بر روی Apple TV وجود دارد. دلیل آن نیز انتشار برنامه‌ی PlayStation Vue بر روی این محصول می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ آبان

Warner Bros اعلام داشت که به توافق نهایی مبنی بر خرید Machinima، شرکت تولیدکننده‌ی محتوای دیجیتالی و سرگرمی رسیده است. هنوز جزئیات خرید منتشر نشده است. اما طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، ارزش این خرید رقمی در حدود ۱۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ آبان

نام‌نویسی متقاضیان شرکت در کارگاه Hour of Code با همکاری Code.org توسط Apple آغاز شده است. سال جاری، Apple قصد دارد در هفته‌ی آموزش علوم کامپیوتر، در بازه‌ی ۵ تا ۱۱ دسامبر در نزدیک به ۵۰۰ فروشگاه Apple در سراسر جهان، کارگاه Hour of Code را برگزار نماید. در گذشته Apple تنها اقدام به برگزاری رویدادهای یک روزه‌ای نموده بود.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ آبان

دستیار هوش‌مصنوعی Amazon اخیرا در حال اضافه کردن مهارت‌های زیادی است و در این هفته یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها را معرفی کرده است. در ۱۹ نوامبر، Alexa قابلیت ارسال پیام متنی را دارا خواهد شد. قابلیتی که به مشترکین AT&T اجازه‌ی ارسال متن به یکی از ۱۰ مخاطب تعیین‌شده‌ی آن از طریق فرمان صوتی را می‌دهد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ آبان

نوت بوک های Pro 15 و 16 Pro محصول کمپانی Apple که از اکتبر 2016 به بازار عرضه شدند، امکان تعمیر ندارند. مدل جدید نوت بوک های عرضه شده توسط کمپانی Apple از محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان برخوردار است.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ آبان

به گزارشی از نشریه Forbes، گروهی از محققان و تحلیلگران آژانس تحلیلی Elcomsoft، دریافته اند که کمپانی Apple به صورت غیر قانونی تماس کاربرانش را برای مدت 4 ماه بر روی سرور های این شرکت ذخیره می کند.

ادامه مطلب