اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ آبان

Google Photos مأموریت مشخصی دارد. اینکه تمام عکس‌های کاربر را ذخیره نگاه دارد. به خصوص آنکه Google می‌خواهد این برنامه‌اش فضایی برای تمامی عکس‌ها باشد. اما Google این مأموریت را برای عکس‌های قدیمی دهه‌ی ۹۰ نیز گسترش داده است. در همین راستا، این شرکت اپلیکیشنی با نام PhotoScan برای پلتفرم iOS و Android منتشر ساخته است که قرار است خاطرات گذشته‌ی شما از عکس‌های قدیمی را این‌بار در فضایی دیجیتالی مجددا زنده کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ آبان

در پی رویداد خبری که شرکت DJI در لس‌آنجلس تدارک دیده بود، Inspire تنها پهبادی نبود که به‌روزرسانی روی آن صورت گرفته بود، بلکه محصول Phantom این شرکت نیز دارای ویژگی‌های جدیدی شده است. این پهبادهای حرفه‌ای جدید Phantom 4 Pro نام دارد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ آبان

Microsoft روز گذشته، در رویداد توسعه‌دهندگان سالانه‌ی Connect خبر از عضویت خود در بنیاد Linux را داد. عضویت این شرکت تنها به صورت عادی نمی‌باشد، بلکه در سطح Platinum انجام می‌گیرد، یعنی بالاترین سطح عضویت با پرداخت سالانه‌ی ۵۰۰ هزار دلار. John Gossman، معمار تیم Azure این شرکت، به عنوان‌ نماینده‌ی Microsoft در این بنیاد خواهد بود.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ آبان

Microsoft در نظر دارد کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان Connect را برگزار کند. طبق اخبار منتشر شده، .NET هسته‌ی اصلی این رویداد خواهد بود، بنابراین جای تعجبی نخواهد داشت که منتظر انتشار اخباری در حوزه‌ی این پلتفرم برنامه‌نویسی باشیم.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

همان‌طور که وعده داده شد، Twitter ویژگی‌های جدید بیشتری در دفاع از آزار و اذیت و سوء استفاده‌ی آنلاین ارائه داده است. ۳۱۷ میلیون کاربر فعال ماهانه‌ی این سرویس قادر به استفاده از ویژگی Mute در ناتیفیکیشن‌ها و جلوگیری از توئیت کردن بر اساس کلمات کلیدی خاص، عبارات و مکالمه‌ها هستند. این شرکت همچنین قابلیت‌های گزارش دادن و اجرایی‌اش را تقویت می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد راهی مستقیم‌تر برای گزارش رفتار نفرت‌انگیز و بازآموزی تیم‌های پشتیبانی در سیاست‌های خود داشته باشند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

Nintendo روز گذشته اعلام کرد بازیSuper Mario Run قرار است در روز ۱۵ دسامبر سال جاری بر روی پلتفرم iOS عرضه شود. در حالی که بازی مذکور ۹/۹۹ دلار قیمت‌‌گذاری شده است، می‌توان سه مرحله‌ی آن را به صورت رایگان امتحان کرد و با پرداخت این مبلغ به صورت نامحدود به تمام بخش‌ها دسترسی داشت.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

شرکت Microsoft امروز اعلام کرد، سرویس‌های Azure Bot را روانه‌ی بازار کرده است تا امکان استفاده از رایانش ابری را برای سازندگان بات‌ها جهت گسترش نرم‌افزارهای اینترنت فراهم کند. پیش‌تر می‌دانیم که Microsoft Azure یک پلتفرم رایانش‌ابری Microsoft است که برای ایجاد، توسعه و مدیریت اپلیکیشن‌ها از مراکز داده‌ی تحت مدیریت این شرکت بهره می‌برد.

ادامه مطلب