سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

بازی Gone Home محصولی از کمپانی The Fullbright Company در سال 2013 می باشد. توسعه دهندگان این بازی به تازگی تصمیم گرفته اند که نسخه PC این بازی را به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان آن قرار دهند. این بازی از سری بازی های ماجراجویی است که گیمر باید اشیا را در بازی پیدا کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

گزارشی از نمایندگان کمپانی Gonzo Guardz، به تازگی شیشه محافظ جدیدی برای گوشی iPhone تولید شده است. این شیشه بسیار مقاوم و نشکن است و در پرتال فروش سایت Kickstarter به عرضه درآمده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

با توجه به گزارش شاخص جهانی Cisco، نود و دو درصد کل ترافیک دیتاسنترها تا سال ۲۰۲۰ رایانش ابری خواهد بود. این شرکت غول تجهیزات شبکه‌ای پیش‌بینی کرد که ترافیک رایانش ابری ۳/۷ برابر یعنی از ۳/۹ زتابایت (ZB) در سال ۲۰۱۵ به ۱۴/۱ زتابایت تا سال ۲۰۲۰ افزایش خواهد داشت.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

شرکت Facebook به نقل از Connectivity Lab اعلام کرد، اوایل سال جاری میلادی رکورد نقل‌وانتقال اطلاعات را بر روی لینک ۱۳ کیلومتری رادیویی با طول موج میلی‌متری، تقریبا با سرعتی معادل 20Gbps زده است. این شرکت افزود از قطعات سفارشی با پهنای باند 2GHz استفاده می‌کند که مصرف برق آن‌ها در فرستنده و گیرنده، ناچیز و برابر با ۱۰۵ وات است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

روز جمعه، Samsung Electronics ساعت هوشمند Gear S3 را در کره‌جنوبی روانه‌ی بازار کرد. عرضه‌ی این محصول هفته‌ی آینده، از ۱۸ نوامبر در کشور‌های دیگری مانند استرالیا، سنگاپور، انگلستان، آمریکا، دبی، فرانسه و آلمان آغاز خواهد شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

همه‌ی ما می‌دانیم که Random Access Memory بخشی از رایانه‌ است که کارهای جاری سیستم را در خود نگهداری می‌کند. RAM برای کار احتیاج به مصرف برق و توان زیادی دارد. این برق و توان منجر به تولید گرمای زیادی می‌گردد. هنگامی که RAM پر می‌شود،‌ سیستم‌عامل شروع به نگهداری پردازش‌هایی که اخیرا به آن‌ها احتیاجی نبوده است، در Paging File می‌نماید.

ادامه مطلب