موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

سازمان تنظیم مقررات فدرالی به سرعت در حال تحقیق بر روی دلیل آتش گرفتن Galaxy Note 7 تعویضی در یکی از پروازهای خطوط هواپیمایی Southwest گرفته است. کمیسیون امنیت محصولات آمریکا نیز سریعا به دنبال دلایل وقوع چنین حادثه‌ای هستند.
طبق گزارشات منتشر شده، تمامی مسافران این پرواز، توانستند به‌طور سالم از آن خارج شوند. مسئولین این خطوط هوایی نیز برای آگاهی از دلایل رخ‌داد آن با Samsung و دیگر نهادهای ذی‌ربط ارتباط برقرار کرده‌اند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
بهناز زادبخش۸:۱۲ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

یک معمار هلندی در پکن- یکی از آلوده ترین شهر های دنیا- با ساخت یک دستگاه تصفیه هوا ،علاوه بر اینکه بر زیبایی شهر افزوده، هوا را نیزاز آلودگی پاک می کند. او ساخت یک سازه فلزی هفت متری را به معرض نمایش گذاشته که درون آن دستگاه تصفیه هوا قرار دارد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

خبر خوب برای علاقه مندان پریزما شاید این باشد که امکان تبدیل ویدئو های 15 ثانیه ای هم به ویژگی های این برنامه اضافه شد. کاربران زیادی تنها در روز اول اقدام به تبدیل ویدئو های 15 ثانیه ای خود با ویرایش های پریزما نمودند و در سایت رسمی از توسعه دهندگان این برنامه تشکر کردند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

این اولین بار نیست که کمپانی مایکروسافت صفحه کلید و موس های بیسیم را عرضه می کند و این بار قرار است موس Surface توسط این کمپانی عرضه شود. در صفحات مجازی کاربران استقبال زیادی از این محصول جدید مایکروسافت داشته اند و با توجه به اطلاعات منتشر شده گویا قرار است تا پایان این ماه شاهد رونمایی از این محصول باشیم.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

به گزارش دیجی تایمز، کمپانی فاکسکان یکی از بزرگترین شرکای اپل، قرار است گوشی هوشمند خود را عرضه کند. طبق اخبار منتشر شده، این گوشی در وهله اول در بازار ژاپن به فروش خواهد رسید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

به دنبال اعلام T-Mobile، شرکت AT&T نیز خبر پیش‌فروش پرچم‌دار جدید LG به نام V20 را از روز ۷ اکتبر و شروع تحویل از ۲۸ اکتبر را اعلام کرد. AT&T همچنین قیمت عرضه‌ی این گوشی را ۸۳۰ دلار تعیین کرده است. از طریق این اپراتور، LG V20 در آمریکا با هزینه‌ی ماهانه‌ی ۲۷.۶۷ دلار در ماه به مدت ۳۰ ماه عرضه خواهد شد. در طرحی دیگر، این گوشی به صورت پرداخت ماهانه‌ی ۳۴.۵۹ دلار به مدت ۲۴ ماه عرضه می‌گردد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

به گزارش Wall Street Journal، شرکت مادر Snapchat یعنی Snap، در حال کار بر روی ارائه‌ی سهام اولیه‌ی خود تا ماه مارس سال آینده‌ی میلادی، به ارزش ۲۵ میلیون دلار و یا حتی بیشتر می‌باشد.
این شرکت به تازگی در ماه می سال میلادی جاری، مبلغ ۱.۸ میلیارد دلار سرمایه جذب کرده است. Snapchat روزانه در حدود ۱۵۰ میلیون کاربر فعال دارد و داده‌های انتشار یافته نشان‌دهنده‌ی هدف‌گذاری درآمدی این شرکت به مبلغ ۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ خواهد بود. این شرکت بر اساس آن اسناد، پیش‌بینی درآمدی بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ میلیون دلار را در سال جاری کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

BitTorrent دو مدیرعامل مشترکش را به نام‌های Robert Delamar و Jeremy Johnson و به همراه تعدادی نامشخص از کارکنانش را اخراج کرده است. گفته می‌شود مدیرمالی این شرکت، Dipak Joshi، به طور موقت به سمت مدیرعاملی منصوب شده است.

ادامه مطلب