تکنولوژی
الناز فرجی۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۶ دي

گرچه حرکت واقعیت مجازی از بازی به فیلم و تلوزیون به سرعت در حال وقوع است ، ولی طرفداران hulu باید کمی بیشتر برای اپلیکیشن VR کمپانی صبر کنند . این وسیله ی تجربه ی واقعیت مجازی که قرار بود در نوامبر راه اندازی شود، مقارن با gear VR سامسونگ ، به گفته ی سخنگوی Hulu به mashable در روز چهارشنبه هنوز آماده ی کار نیست . سرپرست تجربی hulu، بن اسمیت مانند زمانی که به variety گفته بود ، در گزارشی در روز سه شنبه اعلام کرد که تلاش های کمپانی درباره ی این VR تا بهار نتیجه نخواهند داد . او به Variety گفت . " ما زمان زیادی را در خمودگی میگذرانیم . موارد مختلف را امتحان میکنیم ، بررسی میکنیم که چه چیزی کار میکند و چه چیزی کار نمیکند . "

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱۸:۴ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۶ دي

تا به حال لیست طولانی ای از هاوربورد های آتش گرفته را دیده ایم و حتی برخی از آنها که در حال سوختن بودند ، اما این اولین باری است که میبینیم هاوربوردی با سوارکار رویش آتش میگیرد . دارنده ی این هاور بورد ، کوین مک لود میگوید که هاوربورد جدیدش را در طول شب شارژ کرد ، به محض اینکه آن را بیرون میبرد و سعی میکند که آن را براند آتش میگیرد . و این اتفاق به طرز خطرناکی سریع اتفاق می افتد ، و زمان کمی برای مک لود وجود دارد که بدون سوختن سطحی فرار کند .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۶ دي

برنامه های گسترده ی نت فلیکس میتوانند خیلی زیاد باشند . خوشبختانه رازی وجود دارد ، راهی بهتر برای جستجوی عناوین کوچکتر تا متوسط تر سرویس ,تا به آنچه که واقعا میخواهید برسید .
نت فلیکس لیستی کامل از تمام طبقه بندی هایش دارد که بیشتز از اکشن ، درام ، علمی تخیلی و مانند آن هستند .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۶ دي

انسان ها هرگز دست از اختراع روش های جدید برای بیرون آوردن مردم از تختشان بر نمیدارند
بیرون آمدن از راحتی یک تخت خواب هرگز آسان نیست ، مخصوصا وقتی دکمه ی خواب کوتاه زنگ ساعت خیلی نزدیک است و راحت خاموش میشود . اما این زنگ ساعت جدید که ruggie نام دارد مردم خواب آلوده را مجبور میکند تا خودشان از تخت بیرون بیایند و خاموشش کنند - و هیچ دکمه ی اسنوز یا خواب کوتاهی ندارد که این خیلی بیرحمانه به نظر میرسد .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۳:۴۲ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ دي

آیا در مورد اینکه در بشقاب شما چقدر کربوهیدرات و کالری وجود دارد کنجکاو هستید؟ گجت جدیدی ساخته شده است که با اسکن کردن ساختار شیمیایی غذا، ارزش غذایی آن را برای شما آشکار می کند.
شرکت استارت‌آپی فرانسوی DietSensor در نمایشگاه CES 2016 گجتی جیبی با قابلیت اتصال بلوتوث را به همراه سنسور مولکولی به نام SCiO را معرفی کرد. این گجت با استفاده از یک طیف‌نما که از امواج نزدیک به مادون قرمز استفاده می‌کند، کار می‌کند. SCiO می‌تواند مواد موجود در غذای شما را بر اساس اینکه چطور به نور واکنش نشان می‌دهند را اندازه گیری کند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲:۳۶ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ دي

در نمایشگاه محصولات الکترونیک 2016 یک اسباب بازی به نام Code-a-Pillar ارائه شده است که به بچه های 3 تا 8 ساله یاد می‌دهد مشکلات را با راه‌حل‌های متوالی حل کنند. کودکان بر اساس یک الگوی مشخص به هزارپا کمک می‌کنند در مسیر خود حرکت کرده و به این شکل مهارت‌های مرتبط با کدنویسی خود را بهبود بخشند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱:۵۶ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ دي

اینتل علاوه بر معرفی پردازنده‌های سری اسکای لیک چند محصول دیگر را در IFA 2015 معرفی کرد. یکی از این محصولات کامپیوتر جیبی با نام کامپیوت‌استیک است که از پردازنده نسل ششم Core M بهره می‌برد. این شرکت در نمایشگاه CES در لاس وگاس، از دانگل های جدید رایانه های شخصی رونمایی خواهد کرد. مدل های جدید نه تنها قوی تر از محصولات قدیمی هستند بلکه استفاده از آن ها نیز بسیار راحت شده است.

ادامه مطلب