تکنولوژی
الناز فرجی۰:۳۳ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۱ دي

پیش از سال نو، به تمیز کردن اتاق و خانه های خود می پردازیم و چیزهای را که قدیمی شده اند و مدت زیادی است که از آنها استفاده نکرده ایم دور انداخته و با چیزهای جدید جایگزین می کنیم.
بعضی از چیزها مانند لباس ها و دفترهای یادداشت، پس از دور انداخته شدن به راحتی قابل بازیافت هستند. موارد دیگر، مانند لپ تاپ، کمی سخت تر است. مردم اغلب اینجور وسایل را در گنجه یا انبار خود نگه داشته و اگر بتوانند از آنها دل بکنند به محل دفن زباله ها که با محیط زیست سازگار نیست می برند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ دي

با این که تلفن‌های هوشمند بزرگ ظاهرا رشد خود را متوقف کرده‌اند، و بیشتر آن‌ها صفحات نمایش 5 تا 5.5 اینچی دارند، هنوز بازاری برای دستگاه‌های بزرگ تر وجود دارد و سامسونگ امیدوار است برخی از آن را با جدیدترین فبلت خود، Galaxy A9 تصاحب کند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ دي

تلویزیون، تلفن و بسیاری از اختراعات بزرگ دیگر، قبل از آنکه به تولید انبوه برسند مورد تمسخر قرار می گرفتند. این یک سناریوی محتمل نیست، در لیست زیر می توانید اختراعات عجیب و غریبی که در سال 2015 صورت گرفته اند را مشاهده کنید. این محصولات بر پایه موفقیت های تجاری انتخاب نشده اند، بلکه هدف از انتخاب آن ها این است که تفکر آزاد را گسترش دهیم.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ دي

گوگل ممکن است یک پروژه‌ی جدید هوش مصنوعی را در کارهای خود داشته باشد.
با توجه به یک گزارش جدید، این شرکت در حال کار روی یک اپلیکیشن جدید پیام رسانی است که از هوش مصنوعی است تا پاسخگوی کاربران با توجه به درخواست‌های جستجوی آن‌ها باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۸:۵۳ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ دي

توسعه دهندگان نرم افزار آندروید یک سال مشغول بود. آنها ورژن های جدید سیستم عامل اندروید و پلت فرم های پرداخت تلفن همراه را درست کرده اند. در بین برنامه هایی که در سال 2015 ساخته شده اند برخی از آنها در فروشگاههای نرم افزاری بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. در این پست قصد داریم به معرفی برترین اپلیکیشن و بازی های موبایل بپردازیم.

ادامه مطلب
گوناگون
الناز فرجی۲:۲۲ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۹ دي

اگر شما در آمریکا هستید و حرفه تان مرتبط با Verizon یا Sprint است ,یک مورد است که به هیج وجه نباید تا قبل از پایان سال فراموش کنید:اعمال انباشت بازپرداخت.
"انباشت"شامل هزینه ها و صورت حساب های آزمایشی است که بدون درخواست مشتری برای آنها صادر میگردد ,مانند سرویس متنی فال و یا راهنمایی معاشقه که در ماه معمولا 9.99 دلار هزینه ناخواسته دربردارد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۸ دي

چند دهه است که هاوربردهای مفهومی و یا تخیلی را در فیلم‌های علمی-تخیلی می‌بینیم اما اینک کمپانی فضایی Arca موفق به تولید اولین هاوربرد واقعی شده است.
برخلاف فناوری موجود در مدل‌های ساخته‌شده توسط کمپانی‌هایی مانند Hendo و Lexus ، ArcaBoard برای شناور شدن در هوا روز هر سطحی از بتن، شن و یا حتی آب‌ کار می‌کند. به این دلیل می توان باور کرد که این ArcaBoard واقعی است که برخلاف مدل تقلبی HUVr است که در سال 2014 توسط کریستوفر لوید و تونی هاوک ساخته شد. اول از همه، ARCA کار خود را به عنوان یک شرکت غیر دولتی رومانیایی آغاز کرد و قراردادی با آژانس فضایی اروپا در زمینه ساخت راکت و بالن هایی که برای فرستادن به استراتوسفر بکار می روند امضا کرد. این شرکت به تازگی هواپیماهای بدون سرنشین را در ایالت متحده ساخته است و اعلام کرده که در شب کریسمس ArcaBoard را عرضه می کند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۸ دي

در دنیای رانندگی های خودکار، هیچ تولید کننده ای به اندازه تسلا برای تکنولوژی "راه قانونی" تحت فشار نیست. تحت شرایط مناسب، خلبان اتوماتیک، ترمز و هدایت را برای راننده تسریع خواهد کرد. Gizmag آماری را در مورد مدل S P90D منتشر کرده است.
خلبان اتوماتیک با استفاده از خیل وسیعی از سنسورها و دوربین ها ماشین را هدایت می کند. در جلو این ماشین، یک واحد رادار و دوربین برای خواندن خطوط جاده قرار داده شده اند. این کار با 12 سنسور التراسونیک دوربرد که 16 فوت 4.8) متر) در هر 4 جهت اطراف خودرو را برای ساخت تصویری روشن از آنچه که در اطراف ماشین است را در هر سرعتی که باشد نشان می دهد.

ادامه مطلب