تکنولوژی
الناز فرجی۷:۴ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۸ آذر

یکی از مشکلات خانه های هوشمندی که در آینده ساخته خواهند شد نیاز بی پایان آن ها به سیم های نچندان هوشمند است.برای حل این مشکل ، Hao Gao محقق دانشگاه فناوری آیندهوون برای پایان نامه ی دکترای خود یک سنسور سنجش دما طراحی کرده که با امواج رادیویی کار می کند و نیاز به باتری و سیم کشی را از بین می برد. در عوض امواج رادیویی را از یک روتر دریافت می کند ، آن ها را به الکتریسیته تبدیل می کند و به کمک آن داده ها را انتقال می دهد. این سنسور نیز مانند بسیاری دیگر از دستگاه های مشابه ، آینده ای را به تصویر می کشد که در آن دستگاه ها با جمع آوری اطلاعات زندگی را راحت تر و پایدارتر می کنند. اما همانطور که این سنسور ها کوچک تر می شوند و داخل چیز های بیشتری در خانه قرار می گیرند ، مشکل تامین انرژی آنها بدون سیم کشی کل خانه با سیم های نازک یا صرف نیمی از روز برای تعویض باتری های آن ها همچنان در جای خود باقی می ماند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۷ آذر

گوگل کم کم قصد دارد پروژه ی Fi خود را که همان اپراتور شبکه مجازی موبایل (MVNO) می باشد را روی دستگاه های بیشتری پوشش دهد.
کاربران پروژه Fi هم اکنون می توانند سیم کارت مخصوص دیتا را برای آیپد و تبلت های اندرویدی منتخب که از آنتن های cellular برخوردار هستند، سفارش دهند. این تبلت ها عبارتند از: Nexus 7, Nexus 9, iPad Air 2, iPad mini 4 و Galaxy Tab S.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۷ آذر

اولین بار سه سال پیش بود که درباره ی اختراع Benjamin Krempel اخباری منتشر شد. این اختراع که PumpTire نام داشت ، نمونه ی اولیه ی یک تایر دوچرخه بود که از حرکت چرخ برای پرباد نگه داشتن خود استفاده می کرد. با وجود جالب بودن این ایده، PumpTire خالی از مشکل نبود. اولا خریداران باید با لاستیک هایی که داشتند خداحافظی می کردند ، همچنین سیستم ترکیبی پمپاژ این لاستیک به واسطه ی مستهلک شدن لاستیک در معرض خطر قرار می گرفت. حالا این مخترع بازگشته و ایده ی بهتری نسبت به گذشته دارد. Pumb Tube.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۷ آذر

حتی اگر ما پیش از این شک داشتیم که تلفن های هوشمند تبدیل به مواد خام شده اند ، عرضه ی محصولات Caterpillar که یک شرکت شناخته شده در حوزه ی تولید تجهیزات سنگین می باشد ، اثبات این موضوع است. ما CAT S40 را بررسی کردیک تا ببینیم آیا این محصول دستگاهی منحصر به فرد در بین اسمارت فون های سخت و مقاوم است یا تلفن همراهی با یک لوگوی کم نام و نشان در پشت آن.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۷ آذر

اگر از ظاهر ساعت هوشمند اندرویدی خود خسته شده اید، این یک خبر خوب برای شما تلقی می شود. گوگل روز سه شنبه،تعدادی تم ساعت جدید برای سیستم عامل ساعت های هوشمند خود معرفی کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۷ آذر

از اواسط سال 2014 که شراکت دو غول آمریکایی IBM و Apple ، MobileFirst برای iOS، رسانه ای شد، این شرکت با عرضه ی چندین اپلیکیشن تمام تلاش خود را برای به دست آوردن علاقه ی مشتریان خود در حوزه ی تجارت انجام داده است.
در روز چهارشنبه دو شرکت اعلام کردند که ابتکارشان به ثمر رسیده است و در این مدت نه چندان طولانی ، 100 برنامه با تمرکز بر سازمان ها برای iPhone و iPad عرضه شده است. البته این برنامه ها علاوه بر این ، این برنامه ها مناسب تیم های بزرگ تشکیلاتی ساخته شده اند و در کنار سرویس های آماری ، امنیتی و ابری شرکت IBM کار می کنند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۶ آذر

جهت حفاظت از لنز های با ارزش شما استفاده می کنند:
سیگما گروهی از فیلترهای لنزی را رونمایی کرده است که از گونه جدیدی عدسی بلوری جهت رسیدن به حفاظت بیشتر استفاده می کنند، در حالی که این لنز ها از مدل های قبلی سبک تر و نازک تر هستند.
فیلتر های محافظ سرامیکی WR از عدسی سرامیکی شفاف که به مواد ضد آب آغشته شده است جهت ایمن نگه داشتن لنز های دوربین های با ارزش شما استفاده می کند، این در حالی است که کیفیت تصویر راحفظ می نمایند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۵ آذر

هیچ شکی نیست که بهترین راه گوش دادن به موسیقی، از طریق هدفون ها می باشد اما متاسفانه با استفاده از هدفون ها ممکن است بعضی صدا ها مانند صدای زنگ تلفن، صدای در زدن و(اگر فیلم ها وقعیت داشته باشند) حمله ی یک قاتل زنجیره به خانه را نشنویم. به همین خاطر یک مهندس کامپیوتر کالیفرنیایی به نام Shari Eskenas وسیله ای به نام SoundBrake را ساخته است تا در هنگام تشخیص هر گونه صدایی در محیط، صدای آهنگ را قطع کند.

ادامه مطلب