تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۳ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۵ آذر

با توجه به تعداد زیاد نمایشگاه های خالقان در اقصی نقاط جهان این گونه به نظر می رسد که جامعه ی خالقان در حال تبدیل شدن به جنبشی پویا است.هفته ی گذشته نمایشگاه دیگری در شهر New York برگزار شد که در آن شرکت Tomarch ، سازنده ی دستگاه های کوچک و خوش قیمت کنترل عددی ابزار آلات ماشین کاری ، یک دستگاه ماشین کاری شخصی تر و کوچک تر به نام PCNC 440 را معرفی کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
الناز فرجی۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۵ آذر

شاید اختصار کلید بذله گویی باشد ، اما گذاشتن نقطه کلید آن است. تحقیقات علمی جدید نشان می دهند که هیچ کس دوست ندارد پیامی دریافت کند که با نقطه تمام می شود. درست است که از نظر دستور زبان گذاشتن نقطه درست تر است اما با این کار مردم فکر خواهند کرد که شما دو رویید.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۵ آذر

با همه گیر شدن ساعت های هوشمند در گذر زمان ، سازندگان سنتی ساعت در حال عبور از یک دوره ی گذار هستند. البته شرکت هایی مثل Tag Heuer و Fossil به جای دیدن ساعت های هوشمند به عنوان یک تهدید ، از این فرصت استقبال می کنند تا خود نیز ساعت های هوشمند بسازند. هنوز نمی توان مطمئن بود "فوق العاده" کلمه ای مناسب برای وصف کردن این ساعت هوشمند اندرویدی هست. اما حقیقت این است که Fossil Q Founder بسیار امیدوارکننده ظاهر شده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ آذر

اگر نشستن روی صندلی کنار پنجره در هواپیما برای شما کافی نیست ، نظرتان در مورد نشستن روی سقف چیست؟ SkyDeck که توسط شرکت مهندسی هوافضای Windspeed Technologies ساخته شده است ، به مسافران این امکان را می دهد که از پشت شیشه ی حباب مانندی که بر روی سقف هواپیما نصب شده است ، دید 360 درجه ای به منظره داشته باشند. به گفته ی WindSpeed هدف از ساخت SkyDeck ایجاد سرگرمی تجربی مهیجی برای صاحبان VIP و شرکت های صنعت هوایی است. آنها معتقدند که از آنجا که مسافران برای تجربه ی SkyDeck پول بیشتری می پردازند ، این ایده می تواند برای خطوط هوایی سود بیشتری به همراه داشته باشد. لایه ی شیشه ای محافظ این صندلی ها ، از موادی مشابه آنچه در شیشه ی محافظ جت های مافوق صوت به کار می رود ساخته شده می شود. دسترسی به آن ، بسته به مدل آن ، از طریق آسانسور یا راه پله ممکن است. همچنین صندلی ها برای لذت بردن بیشتر مسافران از منظره ، قابلیت چرخیدن دارند. SkyDeck در دو مدل تک صندلی و دو صندلی ساخته می شود و سیستم های GPS که در آن تعبیه شده اند اطلاعات پرواز و موقعیت را به مسافران نشان می دهند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ آذر

Lockheed Martin امروز اعلام کرد که زیردریایی بدون سرنشین بعدی این شرکت توسط SeaRobotics ساخته خواهد شد. از ویژگی های جالب و قابل توجه این زیردریایی می توان به توانایی انجام عملیات تا عمق 4000 متری اشاره کرد.
زیردریایی های بدون سرنشین در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند و اکنون وسایلی بسیار مفید برای انواع کارها در زیر سطح آب هستند. در ماه نوامبر سال 2014 ، زیردریایی SeaBED موفق به نقشه برداری از 500,000 متر مربع از قطب جنوب شد. نقشه برداری این زیردریایی بدون سرنشین نشان داد که یخ های قطب جنوب از آنچه ما فکر می کنیم ضخیم ترند. اخیرا نیز زیردریایی Gavia برای تحقیق درباره ی نحوه ی پخش شدن جلبک های زیر یخ ها به کار گرفته شد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ آذر

Lehot tote با ساخت محصول جدید خود، به پیدا کردن گوشی با شارژ کم در اعماق کیف دستی خاتمه می دهد و میتوان گفت که این ومحصول سیر تکاملی کیف های دستی می باشد. باتری لیتیمی، چراغ led، دو پورت usb و قابلیت شارژ به صورت بی سیم از ویژگی های برجسته این کیف می باشد.
این شرکت نیویورکی با در نظر گرفتن اینکه خانم ها مهم ترین وسایل زندگی خود را در کیف هایشان می گذارند و جا به جا می کنند، شروع به تولید کیف هایی کرد که مد و تکنولوژی هر دو با هم درآمیخته اند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ آذر

دستگاه های متصل به هم بر خانه تسلط کامل دارند. این دستگاه ها همه چیز را کنترل می کنند از چراغ و شبکه ی بی سیم گرفته تا دمای اتاق و مسائل امنیتی. به طور کلی ،آن ها شیوه ی زندگی را تغییر می دهند و از طریق گوشی های هوشمند قابل کنترل می باشند.
برای تعطیلات پیش رو، چند تا از بهترین آن ها را به شما معرفی می کنیم.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۳:۳ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۳ آذر

این هفته قرار است چند برنامه جالب که در زندگی روزمره از جمله شستشوی لباس، عکاسی و... کاربرد دارد، به شما معرفی کنیم.
Camera Noir
اگر با عکس های سیاه و سفید سر و کار دارید، این برنامه مناسب شما می باشد. طراحی برنامه به گونه ای است که در عین داشتن تنظیمات اضافی و پیچیده برای عکاس های حرفه ای، سادگی را نیز برای آماتور ها به همراه دارد. تنظمیات پیشرفته عکاسی و ابزار های تنظیم دستی و خودکار برای بالانس رنگ سیاه و سفید از جمله ویژگی هایی می باشد که به کاربر ارائه می دهد.

ادامه مطلب