گوناگون
رضا حسن زاده۰:۳۷ - ۱۳۹۳ يکشنبه ۹ آذر

همزمان با افزایش فشارها بر گوگل برای رعایت حق فراموش شدن در تمام دامنه های خود، پارلمان اتحادیه اروپا درباره جدایی سرویس جستجوی این شرکت از سایر سرویس های آن رای گیری می کند.

ادامه مطلب
گوناگون
رضا حسن زاده۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳ پنج شنبه ۶ آذر

اگر داستان زندگی هلن کلر، نویسنده ناشنوا و نابینای آمریکایی را شنیده باشید، خواهید دانست که اتهام سرقت ادبی چه بر سرش آورد؛ داستان کلر البته مربوط به قرن گذشته است اما جالب خواهد بود بدانیم در دور و اطرافمان هنوز افراد زیادی با مدارک عالیه هستند که نه این داستان را می‌دانند و نه ترسی از سرقت ادبی و عواقبش دارند.

ادامه مطلب
گوناگون
رضا حسن زاده۵:۹ - ۱۳۹۳ پنج شنبه ۶ آذر

مایکروسافت از پارسال مسابقه اینترنتی در میان کاربران خود برگزار می‌کند، امسال در دومین سال برگزاری این مسابقه یک ایرانی برنده خوش شانس این مسابقه شد.
به گزارش شبکه خبر، پارسال در همین روز کلمه سلفی به طور رسمی از سوی لغت نامه آکسفورد به رسمیت شناخته و به دامنه لغات اصیل انگلیسی اضافه شد.

ادامه مطلب
گوناگون
رضا حسن زاده۱:۱۷ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۵ آذر

هفته گذشته هکرها به کمپانی سونی هشدار دادند که اگر کمپانی سونی خواسته های آنها را برآورده نکند آنها فایل ها و عکس های مربود به کمپانی را که بدست آورده اند در دسترس عموم قرار خواهند داد.
هکرها پس از حمله به سایت سونی پیکچرز توانستند به آن نفوذ کنند و عکس ها و فیلم های بسیاری را سرقت کنند و از بخت بد سونی، به نظر میرسد که این هکر ها چیزی حدود ده ترابایت از این اطلاعات را که از سرورهای این شرکت بدست آورده اند را منتشر کردند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۱:۳ - ۱۳۹۳ شنبه ۱ آذر

حتما می دانید بسیاری از گوشی ها دارای کدهای مخفی هستند اما آیا میدانستید در گوشی آیفون شما تعدادی کد مخفی وجود دارد که می تواند برای موارد مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. برای اینکه با این کد ها و نحوه عملکرد آنها بیشتر آشنا شوید این مطلب را بخوانید. فقط دقت داشته باشید که کد ها می بایست از چپ به راست وارد شود و اشتباه وارد کردن آنها می تواند برای شما مشکل ایجاد کند پس در وارد کردن کدها دقت کنید.

ادامه مطلب
نرم افزار
رضا حسن زاده۱۴:۷ - ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۹ آبان

به نظر شما آیا ارسال پیام میتواند یک پلاتفرم عمومی باشد؟ وایبر قصد دارد بخش جدید چت عمومی خود را راه اندازی کند.
یکی از ویژگی های این بخش این می باشد که شما قادر خواهید بود چت و گفتگوی یک فرد معروف با یک خبرنگار یا مصاحبه کننده را بصورت چت دنبال کنید.

ادامه مطلب
گوناگون
رضا حسن زاده۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۶ آبان

همانطور که می دانید چندی پیش اندروید 5 رونمایی شد و پس از آن برخی از اسمارت فون ها شانس استفاده از این سیستم عامل را پیدا کردند. صاحبان گوشی های نکسوس که به ورژن 5 اندروید آپدیت کردند متوجه شدند که گزینه سایلت در ورژن جدید این سیستم عامل وجود ندارد.

ادامه مطلب