گوناگون
رضا حسن زاده۰:۲۳ - ۱۳۹۳ جمعه ۲۳ آبان

بر اساس پست تازه منتشرشده‌ای در فروم‌های گفت و گوی وبسایت bbs.feng.com، یکی از کاربران چینی با نام کاربری xyqo58775 موفق به اجرای ویندوز ۹۸ بر روی دستگاه آیفون ۶ پلاس شده است. جالب‌ترین قسمت ماجرا این است که ظاهراً این کاربر بدون جیلبریک‌کردن دستگاه موفق به انجام چنین کاری شده است.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۲ آبان

زمانی که سیستم شما به دلایلی از جمله حمله بد افزارها شدیدا کند و فاقد عملکرد مطلوب شده است، بهترین حالت آن است که یک وضعیت مطلوب را از پیش تعیین کرده باشید تا بتوانید ویندوز را به آن حالت باز گردانید. در این حالت تنها راه این است که از قبل ویندوز خود را در حالت Deep Freeze قرار داده باشید. اما Deep Freeze کردن ویندوز و ابزارهای آن به چه ترتیب است؟
بر خلاف حالت Factory Reset که منجر به پاکسازی همه داده‌ها و باز‌گرداندن سیستم به حالت اولیه آن است، حالت Deep Freeze وضعیت مطلوبی است که می‌توانید در هنگام بروز اشکال در کار سیستم به هر دلیلی، ویندوز خود را به آن حالت Restore کنید، بدون آنکه داده‌های خود را از دست بدهید.

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا حسن زاده۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۲ آبان

هنگامی که به این فکر می کنیم که یک روبات قرار است در آینده جهت استخراج مواد معدنی به سیارات دیگر سفر کند، این مسئله خیلی مهم به نظر می رسد که یاد بگیرد چطور خود را تعمیر کنند. محققان دانشگاه اسلو در حال حاضر با کمک چاپگرهای سه بعدی موفق به تولید ربات های خود آموز شده اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان

چند روز پیش شنیدیم که مایکروسافت از این پس تمامی اسمارت فون های خود را با نام مایکروسافت لومیا منتشر خواهد کرد، اما این سوال پیش آمده بود که برند اصلی این اسمارت فون ها چه خواهد بود که امروز ماکروسافت جواب این سوال را با عکسی که می بینید داد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان

Lenovo غول چینی دنیای الکترونیک ، امروز دیوایس جدید خود را معرفی کرد که یکی از نکات قابل توجه در مورد آن می توان به وجود یک پروژکتور با کیفیت مناسب (16:9) در این تبلت 13 اینچ اندرویدی اشاره کرد. این تبلت که Yoga Tablet 2 Pro نامیده میشود به شما این امکان را میدهد که عکس یا فیلم را بصورت مستقیم بر روی دیوار یا صفحه مخصوص پروژکتور نمایش دهید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان

همانطور که می دانید چندی پیش سامسونگ دو اسمارت فون جدید خود با نام های Galaxy A5 و Galaxy A3 معرفی کرد و اعلام کرد که این دو اسمارت فون بخشی از برند جدید Galaxy به حساب خواهند آمد و همچنین اعلام کرد که از ماه نوامبر ( ماه جاری) در چین و سایر مارکت ها فروش خود را آغاز خواهد کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان

کمپانی سونی به تازگی پرچم دار خود یعنی Xperia Z3را روانه بازار کرده است . اما خبر ها از ورود نسل بعدی این اسمارت فون به بازار را میدهد!
دیروز خبرهایی از Xperia Z4, Xperia Z4 ultra ,Xperia Z4 compact ,Xperia Z4 Tablet منتشر شده است که باهم به مرور آن ها میپردازیم.

ادامه مطلب
سرگرمی
رضا حسن زاده۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۰ آبان

نسخه بتا Halo 5 Guardians در تاریخ 29/12 سال میلادی وارد بازار خواهد شد. جدا از اینکه شما می توانید از این بازی بصورت تک نفره لذت ببرید و مراحل سخت و هیجان انگیز آن را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید یکی از امکانات جدید و ویژه این بازی می توان به چند کاربره بودن آن اشاره کرد بدین صورت که دو تیم چهار نفره برای 5 راند با هم خواهند جنگید تا پیروز بازی مشخص شود.

ادامه مطلب