سرگرمی
رضا حسن زاده۹:۲۱ - ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۰ آبان

بعد از عرضه FIFA 2015 حال نوبت به عرضه بازی پرطرف دار PES 2015 رسید .
خبرها حاکی از آن است که این بازی پرطرفدار تا اخر این هفته روانه بازار میشود .باید منتظر نقدو بررسی های این دو بازی پرطرفدار باشیم.

ادامه مطلب
سرگرمی
رضا حسن زاده۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۸ آبان

کمپانی بلیزارد بعد از 17 سال به میدان بازی ها برگشت . این بار با بازی Overwatch
امروز در مراسم بلیزکان 2014 این کمپانی از جدیدترین بازی خود خبر داد وگفت یک بازی شوتر تیمی است با 12 شرکت کننده و به صورت دو تیم 6 نفره.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا حسن زاده۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳ شنبه ۱۷ آبان

پیش نمایش فنی ویندوز 10 مایکروسافت در حال حاظر برای چند هفته در دسترس قرار گرفته است و اگر شما میخواهید حس چیزی که قرار است بزودی بیاید را تجربه کنید اما کامپیوتر اضافه ای ندارید که ویندوز را در آن نصب کنید، نصب کردن آن برروی یک ماشین مجازی راهی آسان است که به ویژگی های این ویندوز یک درایو تستی میدهد.ما شمارا از آغاز تا انتهای مراحل ضروری همراهی میکنیم.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۵ آبان

اپل ساعاتی پیش نسخه‌ی ۸.۱.۱ سیستم عامل آی‌اواس را برای تست و آزمایش توسط توسعه‌دهندگان عرضه کرد.
آی‌اواس ۸ نخستین بار در تاریخ ۲۶ شهریور به طور عمومی در اختیار کاربران قرار گرفت. مدت زیادی از این عرضه نگذشته بود که اپل آپدیت ۸.۰.۱ را عرضه کرد؛ اما نصب‌کردن این آپدیت موجب پیش‌آمدن مشکلات متعددی نظیر قطع‌شدن ارتباط دستگاه با سیمکارت می‌شد. برای حل این موضوع اپل به سرعت دست به کار شد و آپدیت ۸.۰.۲ را به فاصله‌ی کمی از این اتفاق در اختیار کاربران قرار داد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا حسن زاده۱۵:۷ - ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۲ آبان

از نقشه گرفته تا سرمایه گذاری های خرد و کوچک ، اپلیکیشن های اندرویدی بسیاری را در ماه اکتبر معرفی خواهیم کرد. در این جا به انتخاب خودموان بهترین اپلیکیشن های تازه به بازار آمده را معرفی میکنیم.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳ شنبه ۱۰ آبان

بعد از رونمایی از Oppo N3 این کمپانی از اولین گوشی 64 بیتی خودش رونمایی کرد البته 64 بیتی بودن آن تنها ویژگی این گوشی نیست بلکه این گوشی رکورد باریکترین اسمارت فون موجود در بازار را نیز به خود اختصاص داد.Oppo R5 ضخامتی برابر با 4.85mm دارد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
رضا حسن زاده۵:۴۴ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۷ آبان

با زیاد شدن گجت های پوشیدنی و ورود شرکت های بزرگ به این بازار، لنوو هم شانس خود را امتحان کرد و با یک دستبند هوشمند وارد این رقابت شد اولین محصول این کمپانی به نام SW-B100 نام دارد

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۵:۴۴ - ۱۳۹۳ سه شنبه ۶ آبان

خبر خوب برای علاقه مندان به جیلبریک این است که هم اکنون آنها می توانند هم از iOS 8 استفاده کنند و هم دیوایس خود را جیلبریک کنند. تنها پس از گذشت چند ماه از رونمایی iOS 8 تیم Pangu موفقبه جیلبریک iOS 8 شد. این جیلبریک بر روی تمامی دیوایس هایی که iOS 8 دارند قابل استفاده می باشد.
البته جیلبریک ارائهشده فقط برای ویندوز می باشد و کاربرانی که از Mac OS و یا Linux استفاده می کنند می بایست کمی صبر کنند تا نسخه قابل اجرا بر روی سیستم عامل آنها ارائه شود، اما اگر شما بر روی سیستم خود ویندوز دارید می تواندی از طریق راهنمای زیر که بسیار ساده و آسان است گوشی خود را جیلبریک نمایید.

ادامه مطلب