ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳ دوشنبه ۵ آبان

نوارهای کاست قدیمی را به ‌یاد می‌آورید؟ پایین این کاست‌ها یک تکه پلاستیکی قابل شکستن وجود داشت که با شکاندن آن، قابلیت ضبط مجدد روی نوار از بین می‌رفت و به‌این ترتیب شما می‌توانستید از ضبط احتمالی روی آن جلوگیری کنید.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳ يکشنبه ۴ آبان

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را روی کامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۹:۳۳ - ۱۳۹۳ يکشنبه ۴ آبان

روز دوشنبه 28 مهر آپدیت 8.1 برای iOS در دسترس قرار گرفت که ویژگی های جدیدی را با خود به همراه داشت و تعداد زیادی از باگ ها موجود طی این آپدیت برطرف شد. اما برخی از کاربران گزارش دادند که طول عمر باطری آنها کمتر شده، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برخی مواقع گوشی شما بصورت غیر معمول یا غیر طبیعی داغ می شود و یا طول عمر باطری شما کم می شود.

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا حسن زاده۷:۴۸ - ۱۳۹۳ جمعه ۲ آبان

اپل iMac جدید خود را با صفحه نمایش رتینا معرفی کرد. این iMac جدید از قیمت 2499 دلار وارد بازار خواهد شد. این کمپانیiMac همه کاره خود را جهت ارتقا در تراکم پیکسل به صفحه نمایش رتینا مجهز کرد که به شما تجربه ای جدید از وضوح تصویر خواهد داد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا حسن زاده۷:۲۳ - ۱۳۹۳ جمعه ۲ آبان

دادگاه ژاپن روز دوشنبه گذشته یک مرد ژاپنی را برای ساخت اسلحه با چاپگر سه بعدی محکوم به زندان کرد این حکم اولین بار است که در ژاپن اجرا می شود و طی آن این مرد ژاپنی می بایست مدت دو سال را در زندان سپری کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا حسن زاده۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱ آبان

مایکروسافت امروز اولین آپدیت خود را برای کاربرانی که از ورژن ویندوز 10 استفاده می کنند ارائه کرد.
کاربرانی که از Windows Insider program استفاده می کنند امروز پیغام آپدیتی را در منوی بروز رسانی مشاهده خواهند کرد همچنین شما می توانید به صورت دستی با رفتن به مسیر PC Settings > Update and recovery > Preview builds این آپدیت را مشاهده نمایید، مایکروسافت اعلام کرده حجم این آپدیت مابین 2GB تا 2.74GB می باشد.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۰:۲۸ - ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱ آبان

یکی از دغدغه همه کاربرانی که از مودم های Wireless استفاده می کنند، متوجه شدن این موضوع است که آیا شخصی غیر از خودشان در حال استفاده از اینترنت هست یا نه؟ در این مقاله قصد داریم تا به شما این روش را آموزش دهیم.

ادامه مطلب
پوشیدنی
رضا حسن زاده۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۳۰ مهر

یک دیوایس پوشیدنی جدید با نام Dorothyکه کمی متفاوت تر از دیوایس های پوشیدنی دیگر است.
Dorothy با اتصال Ruby که یک دستگاه بلوتوث کوچک است به کفش شما کار خواهد کرد، بدین صورت که شما می بایست سه بار پاشنه کفش خود را به هم بزنید و این عمل به مانند ماشه جهت فعال کردن Dorothy عمل خواهد کرد.

ادامه مطلب