ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۸ خرداد

به گزارش مهر، دکتر محمدجواد لاریجانی امروز در نشست سرآمدان علمی که در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: طرح رصدخانه ملی تا انتهای خردادماه به فاز نهایی می‌رسد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۸ خرداد

به گزارش مهر به نقل از رویترز، «لینا خان» یکی از محققان آنتی تراست که روی قدرت بی سابقه شرکت‌های فناوری بزرگ تمرکز دارد، روز گذشته به عنوان رئیس کمیسیون فدرال تجارت آمریکا انتخاب شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۸ خرداد

به گزارش مهر به نقل از رویترز، ۱۰ سناتور جمهوری خواه مجلس آمریکا از جینا ریموندو، وزیر بازرگانی این کشور خواسته‌اند تا هرچه سریع‌تر فناوری‌های جدید آمریکایی را شناسایی کند که در صورت صادرات به چین، این کشور از آنها سواستفاده می‌کند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۸ خرداد

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، «اسپیدو» تولید کننده لباس‌های شنا و غواصی، از طرح اولیه هوشمندانه‌ترین لباس شنای تمام دوران به نام «فست اسکین ۴.۰» رونمایی کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۸ خرداد

به گزارش مهر به نقل از فاکس نیوز، اسپیس ایکس پنجمین ماهواره جی پی اس را برای ارتش آمریکا به مدار زمین برد. ماهواره GPSIII SV۰۵ همراه یک موشک فالکون ۹ که قبلاً به فضا سفر کرده بود از مقر فضایی کیپ کاناورال به فضا پرتاب شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۸ خرداد

قانونی در مجلس سفلی روسیه تصویب شد که طبق آن شرکت های فناوری آمریکایی باید در این کشور یک دفتر محلی تاسیس کنند در غیر اینصورت از نتایج موتورهای جستجو حذف می شوند.

ادامه مطلب