ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۹ فروردين

به گزارش آی تی ایران، انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی از جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا و بحث رییس صدا و سیما درباره اجازه نداشتن تبلیغ شرکتهای اینترنتی به خاطر نگرانی از شکایت شرکت توسکا ، باعث اظهار نظر کاربران زیادی در شبکه‌های اجتماعی شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۹ فروردين

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور در نخستین جلسه کارگروه ویژه پیگیری اجرای دولت الکترونیکی با اشاره به لزوم سرعت بخشیدن به تکمیل سرویس ها و زیرساخت های خدمات یکپارچه دولت گفت: این سرویس ها باید برای ارائه خدمات دولت الکترونیک به مردم در شرایط فعلی کشور هر چه سریعتر تکمیل شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۹ فروردين

شیائومی به تازگی اعلام کرده که بیش از نیمی از درآمدهای خود را از فروش در خارج از مرزهای چین کسب کرده است.
شرکت چینی و نوظهور شیائومی که در سال‌های گذشته توانسته رشد قابل توجهی در بازارهای بین المللی و همچنین وطن خود چین داشته باشد و نظر و رضایت کاربران گوشی‌های هوشمند را در بسیاری از کشورهای جهان علی الخصوص هند و چین به سمت و سوی خود جلب کند، اخیراً به موفقیت چشمگیر جدیدی نیز دست پیدا کرد و آن نیز سبقت گرفتن از رقیب دیرینه خود شرکت هواوی بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۹ فروردين

اینترنت رایگان ۲۰ گیگابایتی ایرانسل برای تشکر از تلاش معلمان در تدریس آنلاین، فعال شد.
معلمان بزرگواری که از طریق درگاه اعلام شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دریافت ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان ثبت نام کرده بودند، از ایرانسل این بسته هدیه را دریافت کرده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۸ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، شرکت اپل ساعاتی پیش در پرتال توسعه‌دهندگان خود اعلام کرد که در راستای توسعه دسترسی کاربران جهان به فروشگاه اپلیکیشن این شرکت، امسال کاربران ۲۰ کشور جدید می‌توانند از خدمات اپ استور استفاده نمایند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۸ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، افت بازار سهام باعث کاهش ارزش اپل شد و این شرکت به پشت مرز یک تریلیون دلار ارزش برگشت. حالا تنها شرکت یک تریلیون دلاری جهان مایکروسافت است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۸ فروردين

به گزارش پیوست، دومین جلسه آنلاین مجلس شورای اسلامی با حضور ۹۰ نماینده، صبح امروز (5 فروردین) در حالی برگزار شد که علی لاریجانی رئیس مجلس در این جلسه آنلاین اعلام کرد که در حال انجام اقداماتی هستند تا از هفته آینده جلسات علنی با حضور فیزیکی نمایندگان مجلس برگزار شود.

ادامه مطلب