اپلیکیشن
رضا حسن زاده۱۵:۷ - ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۲ آبان

از نقشه گرفته تا سرمایه گذاری های خرد و کوچک ، اپلیکیشن های اندرویدی بسیاری را در ماه اکتبر معرفی خواهیم کرد. در این جا به انتخاب خودموان بهترین اپلیکیشن های تازه به بازار آمده را معرفی میکنیم.


Here Maps



این سرویس نوکیا یکی از 4 سرویس بزرگ آنلاین در جهان است که با گوگل ، تام تام ، OpenStreetMap رقابت می کند . سرانجام در این ماه نسخه جدید این اپلیکیشن وارد بازار شد و این درحالی است که تا به حال فقط برای ویندوز فون در دسترس بوده و مدت خیلی کوتاهی نیز برای ایفون در دسترس بوده است .
Here Maps یک اپلیکیشن بسیار عالی و رقیب جدی برای GoogleMap است. مخصوصا با این قابلیت که برای همه کشور ها و همه قاره ها پوشش آنلاین کامل در اختیار می گذارد. اگر چه هنوز برای GooglePlay قرار داده نشده است. و باید یک فایل APK دانلود کنید و آن را نصب کنید 
➤ HERE  Download

Djay 2




Algoriddim سالهاست که این اپلیکیشن را برای iOS , Mac fraternity دردسترس قرار داده است و حالا سرانجام این کمپانی آلمانی، اپلیکیشن محبوب خود را برای اندروید نیز بیرن داده است. به طوریکه به شما اجازه میدهد میکس های جدید خود را از Spotify یا کتابخانه موزیک خود خلق کنید .
Algoriddim با تولید کنندگان بسیاری مانند Numark , Casio,Philips همکاری می کند تا بتواند کنترل کننده های چند برندی تولید کند که با این اپلیکیش قابل اجرا باشند.
➤ Djay 2

Offtime



این اپلیکیشن به شما کمک میکند که خاموش باشید یا تنظیم کنید که خاموش باشید!! آف تایم (Offtime) این امکان را به شما میدهد که به موارد مهم خود دسترسی داشته باشید .مثلا شما را قادر می سازد وقتی که نویز حاصل از تماس ها را فیلتر کرده اید به تماس های یا پیام های مشتریان دسترسی داشته باشید.
در این اپلیکیشن می توانید به طور کلی قوانینی را تعیین کنید. به طور مثال 4 تماس از دست رفته کسی که می شناسید از جمله موارد مهم خواهد بود و در این مورد آف تایم می تواند به تماس بعدی از این شخص اجازه ورود بدهد. البته تعداد زیادی از این پروفایل ها از پیش تعیین شده است. مانند پروفایل های "کار متمرکز" ، "خانواده" یا "Unplugging".
پروفایل Unplugging به طور مثال تماس ها و پیام ها را بی صدا میکند . هر کدام از این پروفایل ها را میتواندی به طور جدا و دلخواه برنامه ریزی کنید.
Offtime

Google Fit


در ابتدای امسال گوگل از پلت فورم خود Google Fit برا کمک به مردم در پی گیری اهداف ورزشی شان پرده برداری کرد. این اپلیکیشن اساسا یک سری ازAPI (application, programming interface) است که به برنامه نویسان این اجازه را می دهد تا برای رقابت با دیگر اپلیکیشن ها ایتدا آنها را واکاوی کنند و بعد مجموعه ای از داده ها را برای اهداف دیگر با هم ترکیب کنند. و حالا در اکتبر گوگل یک اپلیکیشن اختصاصی از Google fit را برای اندروید قرار داده است که همه حرکت ها و جنبش ها را در طول روز از جمله پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری را ذخیره می کند.
هم چنین این اپلیکیشن به شما این امکان را میدهد که به اپلیکیشن ها و ابزار ثالث وصل شوید و همه اطلاعات خود را یک جا جمع آوری نمایید مانند : Nike, HTC, LG, RunKeeper, Withings, Motorola, Noom, Runtastic و Polar
➤ Google Fit

Acorns فقط در آمریکا



متاسفانه این نرم افزار فقط در ایالات متحده فعال و قابل استفاده می باشد . اما به دلیل ویژگیهای بسیارش در این لیست از آن نام بردیم.
آکرونز به شما کمک می کند که از طریق سرمایه گذاری پول خرد خود ، پول دار شوید .این نرم افزار به کارت اعتباری یا دبیت کارت شما متصل می شود و با هر خریدی که انجام میدهید ارتباط برقرار خواهد کرد. اکرونز هزینه این خرید ها را به نزدیک ترین قیمت دلار رُند می کند و آنها را به طور اتوماتیک سرمایه گذاری می کند .
Acorns این عمل را با تغییر در جاگذاری آن، در یک سهام چند منظوره از وجوه شاخص که با لایک های  Blackrock ,Vanguard ,Pimco
عرضه می شود انجام می دهد.
➤ Acorns

Camera51


یک اپلیکیشن با قابلیت هایی که بر روی صفحه نمایش ایجاد میکند ، ترکیب ها ساختارها و اقداماتی را فراهم می کند که عکاس را قادر می سازد عکس خود را به بهترین شکل ساختار بندی کند .وقتی آماده عکاسی می شوید یک سری از انیمیشن ها شما را برای هدف گیری دوربین هدایت می کنند و اطلاعاتی را برای ارتقای عکاسی تا حد ممکن فراهم می کنند.
➤ Camera51

Skype Qik


.ماه گذشته اسکایپ یک اپلیکیشن پیام رسان معرفی کرد که بر محوریت به اشتراک گذاری کلیپ های کوتاه و لحظه ای استوار شده بود
هر کلیپ ویدیویی دقیقا دو هفته باقی خواهد ماند، بنابراینزود گذر است! اما وقت کافی برای دیدن ویدیوها را خواهید داشت . ویدیو ها هر زمان که فرستنده ی آنها بخواهد حذف می شوند.
➤ Skype Qik

Microsoft Xim



به غیر از اپلیکیشن Skype Qik ، شرکت مایکروسافت هم یک اپلیکیشن به اشتراک گذاری تصویری را به نام Xim معرفی کرد که بر اساس مشاهدی هم زمان استوار است.
بنابر این کاربر یک گروه از تصاویر را انتخاب می کند ، هر کسی که به گروه دعوت شده باشد این تصاویر را همان لحظه بر روی گوشی خود مشاهده می کند.
➤ Microsoft Xim

Tidal فقط در آمریکا و انگلیس



این اپلیکیشن یک سرویس ارایه کننده موزیک با تمرکز بر شفافیت بالای صدا ، تدوین و محتوای ویدیو است. قیمت ماهانه این اپلیکیشن  19.99$ است.
Tidal از فرمت های  ALAC , FLAC lossless در  1411Kbps , 44.1 khz/16bit استفاده می کند . بر این اساس کیفیتی 4 برابر سرویس های ارایه کننده موزیک مشاهده خواهید کرد.
Tidal

Samba


سامبا یک اپلیکشن پیام ویدیویی است که این امکان را به شما می دهد که در پاسخ به پیام های ویدیویی دوستانتان یک پیام با تصاویر 15 ثانیه ای ارسال کنید . این اپلیکیشن در ابتدای امسال با معرفی در iOS محبوبیت خود را نشان داد حالا با معرفی در اندروید دنبال جذب مخاطبین بیشتری می باشد.
Samba

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل نشان می دهد که اپلیکیشن های اندروید چگونه می توانند در کروم بوک شما اجرا شوند