اپلیکیشن
الناز فرجی۹:۴۵ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

ما در این مقاله به بررسی 10 ویژگی دید اسنپ چت (Snapchat) که دوست داریم در آن وجود داشته باشد می پردازیم. با وجود بروز رسانی های جدیدی که بر  روی نسخه های قدیمی آن اعمال می شود و ویژگی های جدیدی که به آن اضافه می شود اما باز هم کاستی هایی وجود دارد. سعی کردم که ویژگی های برجسته ای که کمبود آنها احساس می شود را برای شما بیان کنم.

1- فیلتری که مانند یک آرایش واقعی به نظر می رسد نه یک ماسک
اسنپ چت سرآمد ارائه فیلترهای خنده دار و سرگرم کننده، عجیب و غریب و گاهی اوقات وحشتناک می باشد اما آرایش های پر زرق و برقی که برای من مثلا بعد از بیدار شدن از خواب دارد این واقعیت را که تازه از خواب بیدار شده ام پنهان می کند. به همین دلیل نیازمند فیلتری هستم که واقعی تر به نظر برسد.

2- توانایی رفتن به عقب و دیدن تغییرات قبلی اسنپ در یک داستان
متاسفانه بدون ورود و خروج مجدد هیچ راهی برای رفتن به عقب و دیدن اسنپ قبلی یک داستان وجود ندارد. در لیست رویایی اسنپ چت ما، یک دکمه وجود دارد که با استفاده از آن می توانیم به عقب برگردیم.

3- فونت های متفاوت
San serif تنها فونت در دسترس در اسنپ چت می باشد، تکرار می کنم، San serif تنها فونت در دسترس می باشد. شما می توانید رنگ آن را تغییر دهید اما نمی توانید اندازه آن را بزرگ یا کوچک کرده و تغییراتی بر روی آن اعمال کنید.

4- یک پاک کن برای ابزار طراحی
این همکار من بریتنی است که برای ایجاد تغییرات حماسی زیبا شناخته شده است. اما نکته اینجاست که وقتی او می خواهد یک خط را پاک کند هیچ راهی برای انجام این کار از طریق نرم افزار وجود ندارد. بله، اگر شما متوجه یک اشتباه کوچک در وسط کار شوید مجبور هستید که دوباره از اول شروع کنید.

5- اندازه های مختلف برای استفاده از ابزار نقاشی
هنگامیکه ما در حال طراحی لوگو بر روی عکس هستیم، گزینه اندازه های مختلف برای استفاده از ابزار نقاشی وجود ندارد. اگر بریتنی بخواهد یک گرد باد بزرگ را نقاشی کند باید چکار کند؟ در حال حاضر یک گزینه وجود دارد و دارای تنوع کمی می باشد.

6- برچسب زدن دوستان در داستان های اسنپ
این یکی مهم تر است. در حال حاضر، هیچ راهی وجود ندارد که دوست خود را در یک موضوع تگ کنید مگر اینکه به طور مستقیم به او بگویید. توانایی برچسب زدن دوستان این موضوع را حل می کند. همچنین اطلاعات مفیدی وجود ندارد که دنبال کنندگان اسنپ خود را مشاهده کنید.

7- چرا ما نمی توانیم به جای دوستان دنبال کنیم؟
هنگامیکه صحبت از "دوستان" می شود می خواهم بگویم که این استدلال اسنپ چت اشتباه است. بله اسنپ چت دوستان به جای دنبال کنندگان، اما این مانند دوستان در فیس بوک کار نمی کند. در فیس بوک باید هر دو طرف با هم به توافق برسند تا با هم دوست شوند و پست های یکدیگر را مشاهده کنند. اما در اسنپ چت، یک کاربر می تواند دنبال کنندگان یک دوست را مشاهده کند، مانند اینکه شما کسی را در تویتر دنبال می کنید. گیج کننده است؟ نظر شما چیست؟

8- توانایی آپلود یک عکس از گوشی خود به یک اسنپ
شما می توانید از دوربین آیفون خود عکسی را به اسنپ اضافه کنید. مطمئنا راه حلی برای اینکه عکسی را از رول دوربین خود به طور مستقیم به اسنپ چت وارد کنید وجود دارد، اما هیچ راه اصلی برای انجام این کار به طور مستقیم در نرم افزار وجود ندارد. بیایید از شر این گام اضافی خلاص شویم و اسنپ چت آن را برای همه آسان تر کند.

9- تماس با بهترین دوستان خود
اسنپ چت از برجسته ترین دوستان شما برای لیست خبر های جدید دوستان استفاده می کند. این راه برای دیدن آنچه دوستان شما انجام  می دهند عالی می باشد و آسانتر می توانید دوستان جدیدی پیدا کنید. اما اسنپ چت این ویژگی را در اوایل سال 2015 غیر فعال کرد.

10- صرفه جویی در لنزهای مورد علاقه
لنز برفی زمستان گذشته بسیار سرگرم کننده بود، اما دیگر وجود ندارد. به همان اندازه که ما عاشق کشف لنز جدید هستیم، زمانیکه آن را می خواهیم در دسترس نیست: بله، گاهی اوقات ممکن است که شما بخواهید فقط یک رنگین کمان را برای دوست خود بفرستید. ما می خواهیم توانایی ذخیره لنز های مورد علاقه را داشته باشیم و هر زمان که دوست داریم از آن ها استفاده کنیم. چقدر لذت بخش است که تصویر یک کولاک را در وسط تابستان برای دوست خود بفرستید؟

برچسب هاSnapchat features
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Snap در حال آماده‌سازی عرضه‌ی سهام اولیه‌ی خود به ارزش ۲۵ میلیارد دلار