گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ بهمن

شرکت Amazon.com یکی از بزرگترین ارائه دهنده خدمات برای فروش محصولات از طریق اینترنت در سال گذشته بوده است. بر اساس گزارشات به دست آمده با توجه به حجم بالای سفارشات در این کمپانی علاوه بر ده ها هزار از کارکنان، در برخی از مناطق نیز به صورت دائمی 15 هزار ربات به خدمت گرفته شده است.
 به گزارش مجله TJournal و با استناد به منبع The Quartz، پانزده هزار دستگاه ربات به طور خودکار در ادارات آمازون مشغول عملیات بوده اند. استفاده از این روش در برخی از عملیات اتوماسیون شرکت به طور قابل توجهی هزینه ها را کاهش داده است. این مسئله به ویژه در بارگیری و تخیله بارها، تا حد زیادی هزینه های تحویل را کاهش داده است.
بهینه سازی در فرآیند تولید سبب می شود تا این شرکت از طریق افزایش حجم فروش و جذب مشتریان جدید، مصرف کنندگان بیشتری داشته باشد. جالب است بدانید حتی با استفاده از ربات ها این کمپانی تعداد کارمندان خود را کاهش نداده، بلکه Amazon تعداد کارمندان را 50 درصد افزایش داده است.
نماینده این کمپانی در گزارش پیش بینی سال جدید اعلام کرد این کمپانی قصد دارد تا فروشگاهی رباتیک در سیاتل افتتاح کند. این تصمیمات هنوز در مراحل اولیه بررسی است و قرار است پس از اشکال زدایی مشکلات در سیستم به صورت گسترده آغاز شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه