تکنولوژی
الناز فرجی۰:۳۳ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۲ دي

فصل شادی فرا رسید است، و بهترین زمان سال برای بودن در کنار دوستان اشخاص محبوب شماست تا یک مهمانی یا شام را در کنار هم بگذرانید. و شب سال نو در پیش است و همه‌ی ما می‌توانیم برای به پایان رسیدن یک سال دیگر و قابلیت‌هایی که با شروع سال 2016 به ارمغان خواهد آمد، جشن بگیریم.
با این که هر نوع گرد هم آیی در جشن‌ها بسیار اوقات خوشی را در پی دارد، می‌تواند تدارکات زیادی برای قبل و در حین آن نیاز داشته باشد. خوشبختانه، تکنولوژی هوشمند خانگی و ابزارک‌های متصل به هم، می‌توانند یک کمک دیجیتالی را برای هر گونه از سرگرمی در داخل خانه محیا کند.


در اینجا چند روش معرفی می‌شود که ابزارک‌های  هوشمند می‌توانند در راه اندازی بهترین جشن برای این فصل تعطیلات به شما کمک کنند. که همه‌ی اینها با مرکز چیزهای هوشمند سامسونگ و قابلیت تطبیق پایگاه باز چیزهای هوشمند با صدها دستگاه هوشمند آن، ممکن شده است.
1. موسیقی خود را کنترل کنید
یک مهمانی بدون کمی موسیقی عالی، مهمانی نمی‌شود. موسیقی را در تمام خانه یا آپارتمان خود با استفاده از یک سیستم اسپیکر هوشمند مانند Samsung Wireless Audio-360 کنترل کنید. می‌توانید حتی این سیستم را برای بلند کردن موسیقی با باز شدن در برنامه ریزی کنید، که برای خوشامد گویی به مهمانان به هنگام ورود به خانه یا یک اتاق خاص، روشی بسیار عالی و غیر منتظره است.
2. نورهای خانه‌ی خود را تنظیم کنید
سیستم‌های تنظیم نور هوشمند مانند Philips Hue به شما قابلیت کنترل نور را در هر اتاقی از خانه می‌دهند. می‌توانید چراغانی‌های خود را با زنگ خانه یا ایستادن یک نفر در کنار درتان تنظیم کنید. برای مثال، می‌توانید چراغ‌ها را تنظیم کنید تا هنگام در زدن یک مهمان، به رنگ قرمز دربیایند تا نگران شنیده نشدن صدای زنگ بر اثر بلند بودن صدای موسیقی نباشید.
3. با یک قوری قهوه‌ی اتوماتیک مهمانانتان را بیدار نگه دارید 


البته که یک مهمانی خوب، با کیفیت مردمی که در آن شرکت کنند سنجیده می‌شود و غذا و نوشیدنی همیشه در اولویت دوم  و بعد تر قرار می‌گیرد. پس از این که همه برای جشن حضور پیدا کردند، و از خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها تناول کردند، با استفاده از اتصال یک خروجی قدرت چیزهای هوشمند سامسونگ به قهوه ساز خود به طور خودکار برای مهمانان قهوه درست کنید تا مهمانی بتواند در تمام شب ادامه داشته باشد.
4. مهمانان را از اتاق‌های خصوصی بیرون نگه دارید
ممکن است دوست نداشته باشید مهمانان وارد اتاق خواب شما یا اتاق‌های دیگری در خانه بشوند. یک حسگر حرکتی اسمارتتینگز سامسونگ به شما کمک می‌کند تا در صورت ایجاد حرکت در یک مکان خاص از آن مطلع شوید. همچنین می‌توانید برای روشن کردن خودکار چراغ‌ها با ورود به اتاق از آن استفاده کنید. به این روش، شما و مهمانتان می‌توانید هنگام ورود به آشپزخانه برای نوشیدن یک لیوان آب یا برای برداشتن یک بطری نوشیدنی از انباری به هنگام شب به راحتی، بدون گشتن در تاریکی به دنبال کلید برق، از روشنایی بهره‌مند شوید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا می خواهید بهترین تصاویر را با اکشن کم سونی ضبط کنید؟ فیلم جدید سونی به شما نشان خواهد داد که چگونه می توانید چنین کاری انجام دهید