اپلیکیشن
الناز فرجی۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ دي

با وجود اپل که ویژگی های iOS جدید را مورد بررسی قرار میدهد ، مانند ویژگی شیفت شب ؛ ممکن است برخی  از بهترین اپلیکیشن های این هفته را از دست داده باشید .
هر آخر هفته ، ما چند تا از بهترین و جدید ترین اپلیکیشن ها یا  به روز رسانی ها را جمع آوری میکنیم . لیست این هفته شامل اپلیکیشن پیام های گم شده برای گروه کوچک دوستان ، یک اپلیکیشن مدیریت مخاطبان و یک سرویس مدیریت کارهاست .  گالری پایین را چک کنید تا برترین انتخاب هایمان را ببینید . اگر دنبال چیزهای بیشتری هستید، نگاهی به مجموعه ی اپلیکیشان های برتر هفته ی پیش بیندازید .
interact
اگر اپلیکیشن iOS stock contacts   دیگر برایتان جوابگو نیست ، ممکن است بخواهید interact را امتحان کنید . این اپلیکیشن به مخاطبین موجود وارد میشود و به شما امکان ساخت گروهی از مخاطبین را میدهد تا به آسانی بتوانید به کسانی که دائما با  در تماسید دسترسی داشته باشید . شما همچنین میتوانید اپلیکیشن interact را فعال کنید تا اطلاعات مخاطبان را در اپلیکیشان های دیگر به دست آورید .
راهنمایی : از چرکنویس برنامه استفاده کنید تا مخاطبین جدید را سریع وارد کرده و آنها را وارد لیست مخاطبین دستگاه کنید .
4.99 دلار :iOS


Jukebox
jukebox از dropbox استفاده میکند تا راهی هوشمندانه برایتان فراهم کرده تا بدون استفاده از داده ها برای پخش به موزیکی گوش دهید که ممکن است در وسیله تان ذخیره نشده باشد. این برنامه dropbox شما را اسکن میکند تا فایل های موسیقی را پیدا کند و به شما این امکان را میدهد تا برای گوش دادن آفلاین، آن را دانلود کنید .
راهنمایی: نگران فضای ذخیره ی وسیله تان هستید ؟ این برنامه به شما نشان خواهد داد که این فایل ها چقدر فضا میگیرند ، و اینکه چقدر فضا دارید ، قبل از اینکه دانلودشان کنید.
رایگان : iOS


Pendo
به پندو به عنوان نوعی چاقوی ارتشی سوئیسی برای برنامه های تولید کننده نگاه کنید . این برنامه از کنترل های یکدست استفاده میکند تا به شما کمک کند سریعا نوت بردارید ، لیست کارهایتان را بسازید و گزینه هایی به تقویمتان اضافه کنید . اما نیروی واقعی برنامه در فرمان هایش است ، که به شما امکان کارهایی خودکار مانند تبدیل کردن نوت ها به لیست های کار و یا گزینه های تقویم را میدهد .
رایگان :iOS


Smurfs epic run
اگر طرفدار پلتفرم های قدیمی هستید، پس smurfs epic run برایتان عنوان جدیدی خواهد بود که ارزش امتحان را دارد . این بازی شامل نقش های اصلی مورد علاقه از اسمورف ها میشود ، و همچنین شخصیت منفی گارگامل . از هر مرحله بگذرید و سکه جمع کنید ، شخصیت های جدید را باز کنید و ماموریتها را از خود پاپا اسمورف کامل کنید .
راهنمایی: علاوه بر سطح معمولی ، میتواند مناطق امتیازی اضافه را باز کنید که شما را  مناطق جدیدی از دنیای اسمورف میبرد .
رایگان برای : iOS و اندروید


Squad
این برنامه که ماهرانه نام گذاری شده ، یک برنامه ی پیام دهی خصوصی برای گروه های کوچک دوستان است . پس از عضو شدن میتوانید از دیگران نیز دعوت کنید تا وارد تیم شما شوند . اعضای تیم میتوانند پیام ها ، عکس های غیب شونده به هم بدهند و دیگر به روز رسانی هایی که بعد از یک ساعت از بین خواهند رفت .
راهنمیی : با تکان دادن گوشی خود به صورت خودکار به اعضای گروه نوتیفیکیشن میفرستید .
رایگان :iOS

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Waze به شما کمک خواهد کرد تا از عبور کردن از میان تقاطع های دشوار اجتناب کنید