اپلیکیشن
الناز فرجی۲:۵۴ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۴ اسفند

با توضیحات دولت آمریکا درباره ی عدم امنیت هاوربورد ها و فشار های بین FBI و اپل ، ممکن است برخی از بهترین اپلیکیشن های جدید این هفته را از دست داده باشید ، ما چند تا از بهترین اپلیکیشن های جدید و به روز رسانی شده را جمع آوری کردیم . لیست این هفته شامل شروع Peach اندروید رسمی ؛ اپلیکیشنی که ازعکسهایتان مجانی محافظت میکند و اپلیکیشنی که به شما این امکان را میدهد تا اینستاگرام را به صورت جدیدی ببینید . از گالری زیر دیدن کنید تا بهترین انتخاب هایمان را ببینید . اگر دنبال چیزهای بیشتری هستید نگاهی که مجموعه ی اپلیکیشن های هفته ی پیش بیندازید .


Being
ایده ی  being  این است که به ما این امکان را میدهیم تا بفهمیم مشهور بودن در اینستاگرام چه حسی دارد . با اینستاگرام خود وارد این اپلیکیشن شوید و این برنامه به شما قسمت فید یا بازخورد افراد مشهور و دیگر اکانت های برجسته را نشان میدهد . با انتخاب نام کاربریشان شما میتوانید به قسمت بازخوردشان رفته و همان home را داشته باشید .
راهنمایی : اگر چه این اپلیکیشن بازخورد home دیگر کاربرها را نشان میدهد اما به شما امکان دیدن اکانت های شخصی شان را نمیدهد  .
مجانی برای : iOS


Ever album
این اپلیکیشن ذخیره ی عکس های محبوب ever album این هفته برای اندروید شروع به کار کرد . این اپلیکیشن به شما این امکان را میدهد تا عکس ها و ویدئوهای گوشیتان و همچنین اکانت های شبکه های اجتماعی تان  را پشتیبانی کنید . به فیس بوک ، اینستاگرام  و drop box  تان بروید و این اپلیکیشن همه ی این عکس ها  و آنهایی که روی گوشیتان هستند را پشتیبانی میکند . زمانی که کارش تمام شد ، به شما کمک میکند که فضای روی گوشیتان را با حذف عکس هایی که نمیخواهید خالی کنید .
راهنمایی : این اپلیکیشن مجانی است اما شما با پرداخت هزینه ای اندک امکانات اضافه ای بیشتری بدست می آورید . که به شما پشتیبانی های نامحدود با عکس ها و ویدئو ها با رزولوشن کامل داشته باشید . با تنها 9.99 دلار در ماه
مجانی برای : ios و android
into live
همانطور که از نامش پیداست ، این اپلیکیشن ویدئو های شما را تبدیل به عکس های زنده میکند . کلیپ های خود را وارد این برنامه کرده و بخش هایی را که میخواهید به عکس های زنده تبدیل شوند را انتخاب کنید . زمانی که ساخته شد ، میتوانید این عکس ها را ذخیره کرده و از لمس سه بعدی استفاده کنید تا این کلیپ ها را با عکس های زنده ی ضبط شده ذخیره کنید .
راهنمایی : بعد از اینکه عکس های زنده را ساختید ، میتوانید اولین قاب را طراحی کنید که بعد از ذخیره ی عکس ها در دوربین مشاهده میشوند .
مجانی برای : ios
کیبرد mood
اگر ترجیح میدهید که افکارتان را به شکل عکس های مانند meme به اشتراک بگذارید ، پس این کیبرد میتواند به شما در این راه کمک کند . این اپلیکیشن به صورت خودکار عکس ها را از چیزهایی که مینویسید میسازد که بعدا میتواند با فیلتر ها ، گرافیک ها و طرح های جالب طراحی شود .
راهنمایی: اگر دیگر اپلیکیشن های کیبرد را دوست دارید ، باید ساخته هایتان را از این برنامه به پنجره ی نوشته کپی پیست کنید قبل از اینکه عکستان را به بقیه بفرستید .
مجانی برای : ios
Peach 
در حالیکه مشتریان قبلی و غیر رسمی اندروید برای اپلکیشن peach  وجود داشتند، این اپلیکیشن آغاز رسمی اش این هفته بود ، و تمام اوراد جادویی و ویژگی هایی که آن را محبوب کردند را با خود آورد .
راهنمایی: peach  در مورد کلمات جادویی است .، راهنمای mashable را درباره ی اینکه آنها چه هستند و چطور استفاده میشوند  بخوانید .
مجانی برای : ios  و اندروید

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

7 اپلیکیشن که نباید آن ها را از دست بدهید: Slip Away ، Flogg ، BurstKey و بسیاری دیگر