اپلیکیشن
الناز فرجی۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ شهريور

با وجود آی فون 6 اس  که از هر گوشه ای خبرش را میشونید و موجی از شایعات جدید اپل تی وی ، ممکن است بهترین اپلیکیشن های جدید این هفته را از دست داده باشید . خوشبختانه ، هر آخر هفته ما اپلیکیشن های جدید و به  روز رسانی های مورد علاقه مان را جمع میکنیم . لیست این هفته شامل یک اسکایپ دوباره طراحی شده ، اپلیکیشنی که به شما این امکان را میدهد تا متن های خودتان را به صورت زنجیره ای بفرستید و اپلیکیشنی که به شما یاد میدهد تا پیانو بنوازید . گالری پایین را چک کزده و برتریت انتخاب های ما را بینید . اگر دنبال چیزی بیشترید ؛ نگاهی به اپلیکیشن های از دست ندادنی هفته ی پیش بیندازید .

next keyboard

اپلیکیشن next keyboard ، محصول سرمایه گذاری موفق کیک استارتر ، بالاخره به app store  رسید . این اپلیکیشن خیلی از عناصر خوب دیگر کیبرد های سوم شخص ثالث را با هم ترکیب کرده و حقه های خودش را هم به آن اضافه میکند . next به شما این امکان را میدهد تا کیبرد تان را با تم های مختلف تزیین کرده و میتوانید خودتان شکلک های بزرگ یا استیکر های چت اضافه کنید . شکلک های استاندارد هم آپگرید میشوند : میتوانید از میان آنها عمودی بگذرید ، تا افقی که تغییر از چت به محل شکلک ها را سریع تر میکند .
در نظر داشته باشید : این اپلیکیشن پیش بینی میکند که این در تسریع کار در حیت تایپ کردن به شما کمک میکند . حتی بهتر از آن ، توانایی های پیش بینی کلماتش شامل شکلک ها نیز میشود.
نکته ای برای حرفه ای ها : این اپلیکیشن کارهای هوشمندانه ای در زمینه ی هدایت میکند . به سمت کلید فاصله گذار بروید و مکان نما را تنظیم کنید یا به سمت برگشت به عقب رفته و کل کلمه را در جا پاک کنید .
3.99 دلار : iOS

Simply piano

گوشی شما میتواند معلم پیانوی جدیدتان باشد . simply piano هدفش تدریس پیانو به اشخاصی است که اطلاعات کمی از پیانو دارند ، یا افرادی که هیچ اطلاعی در موردش ندارند . به آنها یاد میدهد که چگونه آهنگ نواخته و بنویسند . زمانی که مینوازید برنامه را به کار بیندازید و این برنامه در طول زمان بازخوردش را نسبت به پیشرفت شما بعد از درسها نشان میدهد .
در نظر داشته باشید : این برنامه به آهستگی از یاد گیری چند نوت به آهنگ های ساده و بعد پیچیده تر پیشرفت میکند .
نکته ای برای حرفه ای ها : این برنامه به شما اجازه نمیدهد که درسها را جلو بزنید و تاثیرشان را بیشتر کنید . اما همه مجبور نیستند از پله ی اول شروع کنند . اگر تجربه دارید این را اولین باز نشان دهید و برنامه خودش مطابق مهارت شما تنظیم میشود .

اسکایپ

مایکروسافت به تازگی به اسکایپ یک تغییر اساسی داد . این اپلیکیشن اندروید بالاخره به روز رسانی شد تا با استاندارد های material design گوگل در یک خط قرار بگیرد ؛ در حالیکه  اپلیکیشن های iPhone  و  iPad  هم یک تکانی به ظاهر خود داده اند .
در نظر داشته باشید : سیستم هدایت در اپلیکیشن های اندروید خیلی آسان تر و مستقیم تر است .
نکته ای برای حرفه ای ها : این به روز رسانی همچنین جستجو را در iOS  و اندروید توسعه بخشیده است . به روز رسانی iOS همچنین چند حرکت در زمینه ی استایل ظاهری انجام داده که برای میانبر های صوتی و تماس های تصویری استفاده میشود .

 

threads

این برنامه برای جوک ها و سربه سر گذاشتن ها عالی است.  threads به شما این امکان را میدهد تا به گونه ای بی نقص یک زنجیره ی پیام تقلبی بسازید . این برنامه امکانات زیادی برای کنترل مکامله های متنی تقلبی میدهد . شما میتوانید همه چیز را از نام شخص گرفته تا زمان پیام را دستکاری کنید . و حتی نشانگر حالت تایپ را .
در نظر داشته باشید :  threads  به صورت خودکار همه ی پیام هایی را که تایپ کرده ای را ذخیره میکند تا بعدا بتوانید به آنها بازگردید . سازندگان این برنامه میگویند که ویژگی ها و امکانات تنظیم بیشتری در راه است . شامل توانایی اضافه کردن عکسها .
نکته برای حرفه ای ها : این پیام ها کاملا شبیه imessage نمیشوند تا وقتی بفرستیدشان یا به اشتراکشان بگذارید. این برنامه شما را به سه بار ذخیره کردن محدود میکند تا با option شروع کرده و حالت نامحدود را بازکنید .
 

jump sky

این بازی ساده همانطور که از اسم جالبش بر میاید شامل شخصیت هایی است که از این ابر به آن ابر میپرند و همانطور که بالاتر میروند باید از موانع کشنده دوری کنند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با اپلیکیشن 1Password پسوردها را مدیریت کنید