اپلیکیشن
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ خرداد

با تمام این خبر هایی که در موردگوگلI/O در کنفرانس توسعه دهندگان اعلام شد و شایعاتی در مورد اینکه موتورولا برگشته است ممکن است چند برنامه مفید را از دست داده باشید.
هر هفته ما تعدادی از برنامه های جدید و به روز رسانی شده را جمع آوری میکنیم .برنامه های این هفته شامل اپلیکیشنی میشود که به شما کمک میکند افرادی را که ملاقات کرده اید به خاطر بیاورید.یک کمک برای مطالعه تا راحت تر بخوانید و یک برنامه برای اینکه دودل های انیمیشنی برای دوستانتان بفرستید.


Adobe Spark Post
راه اندازی نسخه جدید وب سایت از خدمات. Adobe Spark Postبه شما این امکان را میدهد تا با طراحی های عالی در شبکه های اجتماعی پست بگذارید آن هم با استفاده از متن و عکس.ابزار هوشمند طراحی این برنامه به شما کمک میکند تا یک پست از همه لحاظ عالی ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید.
رایگان برای ios
Dubsmash
لب خوانی بر روی ویدئو ها و یا همان دابسمش به روز رسانی های زیادی داشته است.همچنین ویژگی های جدیدی نیز به برنامه اضافه شده است.برنامه را به لیست مخاطبینتان متصل کنید تا به راحتی ببینید کدام یک از آنها از برنامه استفاده میکند و در همان جایی که میتوانید ویدئو ها را لب خوانی کنید امکان چت گروهی نیز موجود است.
رایگان برای ios و اندروید


Madhat
روی یک عکس ضربه بزنید،یک دودل اضافه کنید و تماشا کنید که مد هت آن را به یک انیمیشن تبدیل میکند.میتوانید چیز هایی که میسازید را در شبکه های اجتماعی به به اشتراک بگذارید و یا به دوستان ارسال نمایید تا با آن یک رمیکس درست کنند.
رایگان برای ios
Remember
این برنامه به شما کمک میکند تا تمام افرادی را که در طی روز با آنها ملاقات میکنید به خاطر داشته باشید و پیگیرشان باشید.یک نام به برنامه بدهید به علاوه جزئیات مخاطب و اطلاعات تماس پس از آن هر وقت آن شخص را ملاقات کنید همه چبز برایتان یادآوری خواهد شد.این برنامه برای افرادی خوب است که نام افراد را فراموش میکنند و یا به دنبال شماره تلفن میگردند.
رایگان برای ios
Summize
Summize یک برنامه هوشمند مطالعه است که وقتی متنی را میخوانید آن را بررسی میکند و نکات مهم و کلمات کلیدی را نشان میدهد همچنین شامل جنبه های دیگر نیز میشود که مطالعه را بای شما آسان تر میکند.از چیزی که مطالعه میکنید عکس بیاندازید و وارد برنامه کنید.برنامه آنالیز کامل را انجام میدهد.
رایگان برای ios

برچسب هاcan't-miss apps
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

7 اپلیکیشن که نباید آن ها را از دست بدهید: Slip Away ، Flogg ، BurstKey و بسیاری دیگر