اپلیکیشن
الناز فرجی۷:۳۵ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

گالری زیر را مشاهده کنید تا برنامه های انتخابی ما را ببنید.در صورت نیاز به برنامه های بیشتر گالری های قبلی ما مشاهده نمایید.
AURORA
Aurora یک پادکست ( پخش های صدا مانند پخش رادیو) برای مشتری و یک پادکست برای جستجو است.این برنامه این امکان را برای شما فراهم میکند تا پاد کست های مورد علاقه تان را بررسی کنید و اطلاعات لازم در مورد آنها را به شما میدهد.میتوانید در صورت علاقه به موردی خاص اشتراک داشته باشید و ثبت نام کنید و یا اپیزود خاصی را انتخاب نمایید همچنین برنامه های شبیه به علاقه مندی های شما را نیز اعلام میکند.
نکته:از طریق برنامه میتوانید به صورت مستقیم اپیزود مدنظرتان را دانلود نمایید و در زمانی دیگر اجرا کنید.
رایگان برای ios


KAMCORD
مشاهده زنده برنامه ها با تلفن همراهتان تنها به برنامه های ورزشی منتهی نمیگردد حداقل نه تا زمانی که Kamcord را دارید.با این برنامه میتوانید هر چیزی را در گوشیتان مشاهده کنید آن هم به صورت زنده.طرفداران پر و پا قرض برنامه های زنده میتوانند از طریق شرکت در مسابقات و نظر سنجی پول کسب کنند.
نکته:این برنامه برای اندروید به راحتی کار میکند اما برای ios لازم است تا برنامه را بر روی لپ تاپ و یا رایانه نصب نمایید.
رایگان برای اندروید و ios


Loop Mania
هدف از این بازی فریب دادن آن هم به صورت کاملا ساده است.دور دایره بچرخید در حالی که سکه ها را جمع آوری میکنید و از برخورد با دشمنان اجتنناب کنید.به عنوان جایزه میتوانید به قسمت های بیشتری از دایره دسترسی یابید اما با افزایش مراحل دشمنانتان نیز افزایش میابند.
نکته:اگر یکی از دایره های دشمن مستقیم به شما برخورد کند ، میمیرید اما اگر به صورت مستقیم داخل آنها بروید کشته میشوند.
رایگان برای ios


Register to Vote (ثبت نام برای رای دادن)
اگر برای رای دادن اقدام نکرده اید این برنامه به شما این امکان را میدهد تا بدون ترک منزل به راحتی رای بدهید.تمام چیزی که نیاز دارید یک اسکن از گواهینامه و پر کردن فرم اطلاعات شخصی است – مثل اسم کاملتان، تاریخ تولد، آدرس – و یک وابستگی حزبی نیز باید انتخاب کنید.
نکته:این برنامه در کالیفرنیا، پنسیلوانیا، میسوری،آریزونا، کلرادو و ماساچوست فعال است.
رایگان برای ios


Rex
رکس بر اساس این ایده که بهترین توصیه ها برای شما از طرف غریبه ها ی موجود در اینترنت نمیایند بلکه از جانب نزدیکانتان به شما داده میشود، بنا شده است.توسط این برنامه هر اطلاعاتی را به آشنایان انتقال خواهید داد از هر جایی مانند رستوران، کتب، مکان تاریخی، برنامه تلوزیونی و غیره.
نکته:نقشه این برنامه پیشنهادات تمام دوستان نزدیک شما را برایتان نمایش میدهد.
زایگان برای ios

برچسب ها5 can't-miss apps
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

7 اپلیکیشن که نباید آن ها را از دست بدهید: Slip Away ، Flogg ، BurstKey و بسیاری دیگر