اپلیکیشن
الناز فرجی۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ فروردين

با کنفرانس آخر توسعه دهندگان فیس بوک با نمایش یک دسته سلفی برای واقعیت مجازی و 10 بررسی HTC احتمالا چند برنامه جدید را از دست داده اید.
هر هفته ما تعدادی از برنامه های جدید و جالب را گردآوری میکنیم .لیست این هفته شامل برنامه های خرید اینترنتی یاهو، برنامه ای که برنامه های تلوزیونی را برای شما میابد و برنامه ای که به شما اجازه میدهد صورتتان را بر روی سر افراد مشهور قرار دهید.
گالری زیر را بررسی نمایید تا برنامه های انتخابی ما را مشاهده کنید.اگر به دنبال برنامه های بیشتری هستید گلچین گالری گذشته ما را مشاهده نمایید.
Astro Attack
Astro Attack بازی که شما خلبان یک سفینه بوده اید و وارد حمله های فضایی شده اید .در این نسخه شدت حمله دشمنان و شتاب برای مقابله با آنها افزایش یافته تا در شرایط سخت تری قرار بگیرید.میتوانید از سکه ها برای خرید یک سفینه بهتر و جدید استفاده کنید.
نکته:استفاده زیاد از حد از قدرت باعث میشود که سرعت روشن شدن سفینه آن کاهش یابد.
رایگان:IOS


Banana
با استفاده از این برنامه تصاویر و فیلم های بامزه درست کنید .میتوانید صورت خود را بر روی سر افراد مشهور، بازیگران، موسیقی دانان و غیره بگذارید. میتوانید آن تصویر یا فیلم را ذخیره کنید و با همه به اشتراک بگذارید.
نکته: برنامه دارای فیلتر های رایگان و پرداختی است و کاربران میتوانند فیلتر های خود را از طریق وب سایت برنامه ارائه کنند.
رایگان:IOS


Cubes
اگر بازی با اعداد مورد علاقه شما نیست و یا از 2048 خسته شده اید، بازی مکعب همان مفهوم آشنا را با اشکال رنگی ارائه میکند. تکه های مکعب را در یک شبکه کنار هم قرار دهید تا رنگ های بیشتری اضافه کنید تا زمانی که یک مربع رنگین کمانی ظاهر شود.
نکته:اجازه ندهید که پر کردن صفحه زمانتان را کم کند و مجبور شوید از ابتدا آغاز کنید.
رایگان:IOS


Serist
این برنامه به شما این امکان را میدهد تا برنامه های تلوزیونی موردعلاقه تان را دنبال کنید و به پیگیری اپیزودهایی که دیده اید و یا ندیده اید بپردازید. میتوانید لیستی از اپیزودهایی که مشاهده کرده اید و اپیزود هایی که در آینده قصد تماشای آن را دارید تهیه کنید.
نکته:اطلاعیه ها(نوتیفیکیشن) را فعال کنید تا زمانی که برنامه محبوبتان در حال پخش بود به شما اعلام نماید.
IOS:1.99 $


Yahoo Esports
مجموعه ای از محبوب ترین بازی ها و ورزش ها را به صورت زنده مشاهده نمایید شامل لیگ افسانه ها، ضد حمله:جنگجویان خیابانی و تهاجم جهانی.متصل شوید بازی های سر به سر را در مسابقات بزرگ با پوشش زنده ، اخبار و امتیازات مشاهده کنید.
نکته:برای برنامه هایی که نمیخواهید از دست بدهید یک یادآور تنظیم کنید تا اطلاع رسانی کند.
رایگان:اندروید

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

یاهو حداقل 20 میلیون دلار برای حفظ حق اولین پخش زنده فصل عادی بازی های NFL پرداخت کرد