اپلیکیشن
الناز فرجی۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ ارديبهشت

با وجود مک بوک صورتی طلایی جدید اپل و نزدیک شدن یاهو به فروش ممکن است برخی از بهترین برنامه های جدید این هفته را از دست داده باشید . هر آخر هفته ما تعدادی از برنامه های جدید و به روز رسانی شده ی مورد علاقه مان را جمع میکنیم . لیست این هفته شامل برنامه پیام گروهی از سازنده ی napster ، یک برنامه موزیک سازی و یک چرخش جدید در بازی کلاسیک میشود . از گالری زیر برای دیدن برترین انتخاب هایمان دیدن کنید . اگر دنبال موارد بیشتری هستید نگاهی هم به برنامه های برتر هفته ی قبل بیندازید .
 

  
Airtime
Airtime که توسط سازنده ی napster ساخته شده یک برنامه پیام رسانی است که بر اشتراک گذاری چیزها با کسانی که با آنها چت میکنید تاکیید دارد و شما میتوانید از چت برای تماشای ویدئو و گوش دادن به موزیک با کسانی که با آنها چت میکنید استفاده کنید . حتی امکان ویدئو ی زنده هم وجود دارد .
راهنمایی : از ویژگی سیگنال این برنامه استفاده کنید تا توجه همه را در گروه جلب کنید .
رایگان برای ios
 


Noiz:
راهی عالی و مجازی برای ساختن موزیک در آی فون ، noiz به شما این امکان را میدهد تا با کشیدن ، ضربه زدن و نگه داشتن شکل های مختلف ترکیب های موسیقی بسازید - که هر کدام ساز یا صدای مختلفی دارند . این برنامه با تعداد زیادی آهنگ همراه است که میتوانید با تغییرات زیادی آنها را مال خود کنید .
راهنمایی : به منوی setting رفته و تنظیمات را برای ابزار های تکی در آهنگ درست کنید .
رایگان برای ios
  

  
slither.io
اسنیک احتمالا یکی از قدیمی ترین بازیهاست با اینحال طراحان هنوز در تلاش هستند که آن را اعتیاد آور تر کنند . در slither.io شما هر بازی را به عنوان یک مار کوچک در اطراف دشمنان شروع میکنید - که به صورت همزمان بازی میکنند - و با جمع آوری غذا بزرگتر میشوید . شما میتوانید به خودتان برخورد کنید اما خوردن به یک مار دیگر شما را میکشد ( و شما تبدیل به غذا برای دشمنان میشوید .)
راهنمایی : حتی کوچکترین مارها هم میتوانند بزرگترین دشمنان را از میدان به در کنند اگر به اندازه ی کافی سریع حرکت کنند - هر چه بزرگتر شوید حرکت کردن سریع سخت تر میشود .
رایگان برای  ios


theSkimm
این برنامه که توسط کمپانی معروف اخبار نامه ای با همین نام ساخته شده ، هدفش آوردن سیستم خبر نامه ای بزرگتر به گوشی شماست . این برنامه با تقویم شما در تماس است و همه ی رویداد های مهم را که باید بدانید در آن قرار میدهد . از روز انتخابات گرفته تا فروش بلیط های کنسرت و اینکه چه زمانی مجموعه های جدید به نتفلیکس می آیند .
راهنمایی : همه ی آیتم های تقویم ساخته شده توسط theskimm با یک شکلک شروع میشوند تا بتوانید راحت آنها را از بقیه تشخصی دهید .
رایگان برای  ios  ( بعد از ماه اول 2.99 دلار هزینه دارد )

Zenge
zenge یک بازی معمایی زیباست . بیشتر یک  بازی آرام بخش است تا یک بازی سریع . هر سطح این بازی شامل تکه های مختلفی است که باید آنها را کنار هم قرار دهید تا دنیای زیبای زیرش نمایان شود . هیچ محدودیت زمانی یا امتیاز و جانی وجود ندارد اما پازل هر مرحله پیچیده تر میشود .
راهنمایی : گاهی باید چند تکه را تکان دهید تا فقط یک تکه سر جایش قرار گیرد پس دقت کنید .
ios : 0.99 دلار

برچسب هاAirtimetheSkimmZenege
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

3 درخواست که شما می توانید همین حالا از طریق وب به گوگل بفرستید