اپلیکیشن
الناز فرجی۱:۲۵ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱ دي

با توجه به این که طی چند روز گذشته اخبار بسیاری که پیرامون اکران فیلم Star wars و عرضه ی قابلیت Year in review منتشر شد ، ممکن است شما بهترین برنامه های جدید این هفته را از دست داده باشید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین های هفته ی گذشته را با هم بررسی کنیم.


Adobe Post
اپلیکیشن جدید ادوبی می کوشد عکس های اینستاگرام شما را تمیزتر و زیباتر نشان دهد. به کمک این اپلیکیشن شما می توانید به عکس های خود متن ، فیلتر ها و رنگ های مختلف و قالب های جالب اضافه کنید و عکس خود را بسیار حرفه ای نشان دهید. این برنامه همچنین اجازه ی استفاده از تعدادی از عکس های موجود را نیز می دهد.
قیمت برای iOS : رایگان


Impersonate
Impersonate  این امکان را به شما می دهد که با در آوردن ادای دوستانتان با آن ها شوخی کنید. تنها کافی است یک عکس از آن ها را لود کنید ، قسمتی از صورت خود را جایگزین کنید و روی آن حرف بزنید. نتایج به دست آمده ، در کمال تعجب بسیار خوب هستند و لحظات جالبی را برای شما و دوستانتان به وجود می آورند.
قیمت برای iOS : 1.99 دلار


SpeakEmoji
روش جدیدی برای املای گفتاری . این برنامه گفته های شما را به emoji تبدیل می کند. از عبارات ساده تا جملات طولانی تر و سخت تر ، SpeakEmoji کار خود را به بهترین نحو انجام می دهد و سعی می کند طبیعی ترین "ترجمه" را ارائه دهد. زمانی که ترجمه ی خود را دریافت کردید ، آن را در هرجایی که دوست داشته باشید می توانید کپی کنید.
قیمت برای iOS  و اندروید : رایگان
Swing Copters 2
احتمالا شما نیز بازی Swing Copters زا به یاد دارید. بازی سختی که توسط سازنده ی بازی معروف Flappy Bird ساخته شده بود. نسخه ی جدید این بازی حتی سخت تر از قبل شده. در این بازی ، مانند بازی قبل ، شما باید یک هلیکوپتر را در مسیر عمودی خود هدایت کنید. برای تغییر مسیر کافی است یک ظربه روی صفحه بزنید. تفاوت این نسخه با نسخه ی سال گذشته ، این است که این بار شما می توانید از بین چند خلبان ، یکی را انتخاب کنید. و هدایت هر یک از این خلبان ها ، با دیگری اندکی تفاوت دارد. شما می توانید این خلبان ها را با خرید از فروشگاه داخل بازی یا به دست آوردن Achievement ها باز کنید.
قیمت برای iOS : رایگان


Xmas Cam
این برنامه به شما کمک می کند عکس های خود را به کارت های مخصوص کریسمس تبدیل کنید و سپس آن ها را به اشتراک بگذارید. فقط کافی است یک عکس از دوربین خود انتخاب کنید و یک لایه ی مناسب به آن اضافه کنید. (می توانید تا 3 لایه اضافه کنید) به همراه این برنامه تعدادی استیکر عرضه می شود و می توانید استیکر های دیگری نیز از طریق خود برنامه دانلود کنید.
قیمت برای iOS : رایگان

برچسب هاSpeakEmojiAdobe Post
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل حفاظت خود را در برابر سایت های مشکوک تقویت کرد