اپلیکیشن
الناز فرجی۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۴ آبان

با شایعات موجود حول طرح گوگل برای ادغام اندروید و سیستم عامل کروم و به روز رسانی جدید اسنپ چت ممکن است که شما چندتا از برنامه های خوب این آخر هفته را از دست داده باشید.
هر آخر هفته ,ما چند برنامه مورد علاقه و آپدیت ها را گردآوری میکنیم.برنامه های این هفته شامل ملاقات افراد در اسنپ چت ,یک برنامه ساخت GIF و برنامه تصویر ساز حالت های اجرایی است.
گالری زیر را بررسی کنید تا انتخاب های برتر ما را بشناسید.اگر به دنبال اطلاعات بیشتری هستید به گردآوری هفته گذشته نگاهی بیاندازید.

در زیر فانوس


در زیر فانوس ,بازیکنان باید یک پسر جوان را هدایت کنند-که در غار زیر فانوس گم شده است-بین تمام موانع و شکنجه گاه هایی که برای یافتن خانواده اش در تلاش است.بازی ,ساده,زیبا و به صورت غیر منتظره چالش برانگیز است.
طریقه کارکرد بازی:انگشت خود را در اطراف دایره بچرخانید تا در فضا حرکت کند.زمانی که بازی میچرخد قهرمان بازی نیز با آن به حرکت در میاید.هدف ازهر مرحله پیدا کردن راه خروج بدون برخورد با موانع و گذر از خطرات میباشد.
نکات حرفه ای:قبل از تمام شدن زندگی(از بین رفتن قهرمان بازی)مسیر خود را برای عبور از موانع تعیین کنید.بازی از حقه های معمولی دوری کرده است و همچنین تبلیغات وقت گیر در آن حذف شده اند و این مسئله بازی را ساده تر کرده است.

DSCO


این برنامه را در گروه برنامه های ویرایش تصویر VSCO برای ساختن یک GIF زیبا قرار دهید.
DSCO این امکان را به شما میدهد تا به سرعت یک GIF بسازید و آن را به اشتراک بگذارید و با استفاده از VSCO جلوه های متفاوت به آن بدهید.
طریقه کارکرد برنامه:یک کلیپ کوتاه فیلم برداری کنید و آن را به برای اضافه کردن فیلتر به صفحه نمایش بفرستید.فیلتر های موجود بر پایه فیلتر های محبوب VSCO هستند که کمپانی گفته تمامی آنها را در نسخه نهایی برنامه اضافه خواهد کرد.
نکات حرفه ای:اگر شما در حال حاضر یکی از کاربران VSCO هستیدمیتوانید GIF هایی را که میسازید در پروفایلتان مشاهده کنید.

KANAVAS


AOL به طور رسمی در حال وارد شدن به جریان بازی های زنده با اخرین به روز رسانی کاواناس است.برنامه همچنان به شما امکان اشتراک گذاری عکس,فیلم وgif هایی که میتوانید با استفاده از استیکر ها,فیلتر ها,دودلها(خطوط)و انیمیشن های دیگر تغیر دهید میدهد اما کاربران در حال حاضر گزینه اشتراک در زمان واقعی و اجرای زنده را دارند.
طریقه کارکرد:یک  پخش زنده را شروع کنید و بقیه افراد در برنامه میتوانند جریان شما را دنبال کنند.درکنار اعلام زنده نظرات شما میتوانید هرگونه استیکر,فیلتر,دودل و GIF و یا انیمیشن های دیگر به جریان پخش اضافه کنید.
نکات حرفه ای:آخریت به روز رسانی برنامه گزینه مسنجر(پیام رسان ) را اضافه نموده پس یعنی میتوانید آثار خلق شده را با دوستانتان در فیس بوک به اشتراک بگذارید.

دویدن با ژیروسکوپ


اگر شما یک دونده هستید و از ردیابی آمار خود با STRAVA وrunkeeper لذت میبرید,دویدن با ژیروسکوپ این امکان را به شما میدهد که یک تصویر سازی زیبا از آمار حالات دویدن خود بسازید.
طریقه کارکرد:برنامه را به حساب استراوا یا رانکیپر خود متصل کنید سپس برنامه به طور خودکار برنامه های ورزشی اخیر را وارد میکند.انتخاب های مختلفی برای حالات تصویر به شما ارائه میدهد مثل تصاویر ماهواره ای,عکس های خودتان و یا دنات های سوزانده شده.
نکات حرفه ای:هنگامی که کارتان تمام شد میتوانید هر عکس را در دوربین خود داشته باشید و یا در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

یللو


کمی شبیه تیندر برای اسنپ چت است اما یلو خود را یک برنامه قرار گذاشتن نمیداند اما نسبتا برنامه ای است که میتوانید با آن در اسنپ چت دوست های جدید پیدا کنید.به حساب اسنپ چت خود متصل شوید,یک عکس سلفی از خودتان آپلود کنید و صفحه را به چپ و راست حرکت دهید تا به افراد جدیدی متصل شوید.
طریقه کارکرد:برنامه ر ا به حساب اسنپ چت متصل کنید(نیاز است که شماره تلفن خود را تایید کنید)و یک عکس از خودتان اضافه کنید.برنامه پروفایل بقیه کاربران را نمایش میدهد.اگر کسی را در اسنپ چت میخواهید دنبال کنید به سمت راست بچرخانید و اگر هم زمان این کار را بکنید نام کاربری را مشاهده میکنید.
نکات حرفه ای:اگر پویا نمایی ها مشابه به تیندر باشد,بیوگرافی کاربران در برنامه وجود ندارد.وقتی شما خودتان را تطبیق دادید میتوانید انتخاب کنید که کاربر دیگری در اسنپ چت اضافه شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 اپلیکیشن که نباید از دست داد؛ شامل Trivial Pursuit، Launchify و Capitan