تکنولوژی
الناز فرجی۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ آذر

فرقی نمی کند که شما از چه نوع وسیله ی تکنولوژی استفاده می کنید، از لپتاپ گرفته تا گوشی های هوشمند! چیزی که بین همه ی آن ها مشترک است، نیاز به برق می باشد که باید توسط شارژر ها تامین شود.امروزه صنعت در ساخت و فراهم کردن وسایل قابل حمل بیش از پیش تمرکز دارد و این شامل شارژر ها هم می شود. شارژر هایی که میتوان آن ها را در کنار گوشی خود به همراه داشته باشید. در ادامه به بررسی 5 شارژر برتر موجود می پردازیم:
:Mophie Powerstation 1X
mophie یکی از معروف ترین و معتبرترین برند های باتری و شارژر قابل حمل  می باشد. نسخه جدید powerstation  خود را  برای کسانی که برای سفر های خود نیاز به باتری سبکی دارند، روانه ی بازار کرده است که میتوان آن را باریک ترین باتری این شرکت دانست.
در حقیقت Powerstation 1X کمی از گوشی iphone 6s  نازک تراست. بدنه ی آلمینیومی و لبه های گرد، آن را شبیه گوشی های هوشمند جدید مخصوصا iphone  نشان می دهد. ظرفیت باتری آن 2000 میلی آمپر ساعت می باشد و 39.95 دلار قیمت گذاری شده است.


:PowerMe
آیا تا به حال در موقعیتی قرار گرفته اید که باتری گوشی شما در حال اتمام است و میخواهید به طریقی شارژ باتری دستگاه دیگری را به آن انتقال دهید؟!
Powerme این کار را میسر می کند. این دستگاه طوری طراحی شده است که میتواند شارژ را از یک دستگاه به وسیله ی یک کابل کوتاه به همراه پورت های ورودی microUSB و Lightning به دستگاه  دیگر منتقل کند.
علاوه بر این، توانایی انتقال داده ها و عکس ها بین دو دستگاه PowerMe را متمایز می کند.  مدل جدید این محصول شامل آداپتور USB-type-c  و اضافه شدن رنگ صورتی به دیگر رنگ های موجود آن یعنی سفید،آبی،نارنجی،خاکستری و سبز می باشد. قیمت آن فقط 11دلار است و تا ماه ژانویه سال 2016 به دست متقاضیان خواهد رسید.


:I'mUp
دستگاه I’mUp  یک جعبه جمع و جور آرایشی می باشد که  به طور هوشمندانه ای شارژ کننده گوشی در آن تعبیه شده است. این دستگاه دارای آیینه هم می باشد. همچنین در اطراف آیینه، چراغ دایره ای شکل برای جبران کمبود نور به کار رفته است. شارژر 4300 میلی آمپر ساعت، یک کابل usb  و یک microusb  را دارا می باشد و حدود 89 دلار به فروش می رسد.
:PowerGo-Go
با پیشرفت تکنولوژی و عرضه ی محصولاتی مثل     apple watchمردم به سمت شارژر های بی سیم روی می آورند. Powergo-go  در قالب دستگاه های شارژ بی سیم مغناطیسی ظاهر می شود  که دارای تکیه گاه برای استفاده در منزل و ماشین می باشد و همچنین دارای قاب های شارژ بی سیم برای iphone 6 و 6s و همچنین برای Samsung s5 می باشد.
مجموعه ی کامل لوازم جانبی شارژی آن 109.99 دلار قیمت دارد اما شارژر بی سیم آن برای دستگاه های ذکر شده به تنهایی، به ترتیب 39.99 و 42.99 دلار می باشد.


Bluesmart:
Bluesmart مانند چمدان دستی می باشد که از طریق برنامه به گوشی شما متصل می شود و از طریق gps قابل ردیابی می باشد. همچنین این چمدان دارای یک سیستم هشدار(صدا) می باشد که در مواقعی که شما از آن دور می شوید به طور خودکار قفل می شود و تا وقتی برنگردید باز نخواهد شد.
اما بهترین قابلیت آن باتری 10000میلی آمپری ساعت آن  می باشد که میتواند گوشی شما رو شارژ کند.  این دستگاه تا 6 بار میتواند گوشی شما و یا هر وسیله ی دیگری مانند دوربین،تبلت و... را از طریق دو پورت usb شارژ کند. برنامه ی آن کاملا با سیستم عامل های  Ios و android  سازگار می باشد  و به زودی برای apple watch نیز آماده می شود.قیمت آن 399دلار می باشد


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شارژ ابتدایی 12 ساعت غلط یا درست؟!