تکنولوژی
الناز فرجی۷:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۱ خرداد

حتی برای کسانی که تمام مدت سرشان در کتابشان است ، آخر تابستان  دردسری بزرگ است. ولی با اینکه وقت بازگشتن به مدرسه و برنامه هاست یک فرصت هم است. این یک بهانه ی خوب برای سرمایه گذاری بر روی یک تکنولوژِی جدید است که بتواند سال تحصیلی جدید را کمی قابل تحمل کند.
اگر هنوز با دسکتاپ کار میکنید یا لپ تاپتان در یک لکچر ویدئویی مهم دچار مشکل میشود، زمان آن فرا رسیده که ارتقا یابید. و خوشبختانه اگر بدانید که باید کجا دنبال آن بگردید، خواهید توانست که یک نوت بوک خوب پیدا کنید, بدون اینکه همه ی پس انداز های خود را خرج کنید. ما در بین آرشیو های خود از چند ماه گذشته گشته ایم و بهترین لپ تاپ های مخصوص مدرسه را انتخاب کرده ایم. این لیست متنوع ما بر حسب قیمت از کرومبوکس شروع میشود که به شما از 1000 صفحه مقاله تا ماشین های قدرتمند تری در خوابگاه های کوچک و مهمانی های محلی کمک میکند.
به روز رسانی : اگر نگران قیمت هستید ، lenovos20-30  به قیمت (200 $) یک نوت بوک ویندوز مقاوم است که باتری ای با عمر خوب و عملکرد خوبی با یک قیمت مناسب دارد و با کرومبوکس به رقابت میپردازد. این لپ تاپ با مانیتوری 11،6 اینچی و شفافیت  تصویر 1366x 768 پیکسل است که با quad core (4 هستهای) پردازنده ی intel bay trail  نیرو میگیرد.


acer chromebook 15

وسیله ی نمایش عالی 15.6 اینچی برای دیدن با دوستان
زندگی دانشجویی و لپ تاپ های 15 اینچی تقریبا مترادف اند. در حالیکه بیشتر دانش آموزان کالج یک ماشین ویندوز را انتخاب میکنند، شما بهتر است یک chrome os  را بردارید. با acer chromebook آشنا شوید. اولین ماشین cloud-based  با 15.6 اینچ مانیتور و پردازنده ی broadwell . این لپ تاپ نه تنها بسیار خوش دست و مجهز و مناسب برای چند کار است، صفحه ی گسترده و درخشنده دارد که برای زیاد نگاه کردن عالی است.
acer همه ی تجارب گذشته اش را جمع کرده تا یک محصول عالی و مقاوم بسازد . که از همه ی موانعی سر راه  chrome os  ها  رد میشود.


acer chromebook 15 c910

اگر پردازنده ی جدید کلرون acer chromebook 15  خیلی برایتان پیشرفته نیست؛ میتوانید chromebook15c910  را به قیمت 499.99 دلار در نظر بگیرید که قدرتمند تر است. این مدل جدید پردازنده ی ضعیف تر کلرون را با پردازنده قوی تر broadwell core i5  عوض میکند. این بزرگترین و نیرومند ترین کرومبوکی است که امروز در بازار است اما متاسفانه شما در c910  صفحه ی لمسی نخواهید داشت و شفافیت تصویر اش محدود به فول اچ دی است.


13 inch macbook air

هنوز نیمکت نشین لپ تاپ های باریک و روشن 2015
این دستگاه بسیار باریک و خوش ساخت است. با وجود باریکی اش، پروفایل مانند کارد برش پنیرش ، یک پردازنده ی خوب core i3  و یک باتری تحسین بر انگیز دارد که میتواند 12 ساعت دوام بیاورد. با این عمر باتری شما میتوانید تمام روز و در کلاس ها آن را با خود داشته باشید و حتی برای استفاده شخصی خودتان هم وقت دارید. با مک بوک ایر شما میتوانید به گروه mobile computing  اپل وارد شوید. میتوانید آپدیت های نرم افزار رایگان یا کپی های لوازم جانبی iwork   را داشته باشید. در حالیکه با ویندوز شما باید هزینه ی اضافی برای خریدن مایکروسافت آفیس را بپردازید.


Surface Pro 3

به طور حتم بهترین لپ تاپ /تبلتی هابریدی که تا کنون تولید شده .
این دستگاه نه تنها برجسته ترین و متنوع ترین دستگاه  به روز است بلکه بهترین در طبقه بندی هایبرید ها هم است و این موفقیت از طریق مدت طولانی ای شک و بدبینی نسبت به چنین دستگاه های بدست آمده است. گفته میشود که surface pro 3  با قیمت 799 دلار دارای عیوبی است که نمیتوان انکارشان کرد یعنی ممکن است عمر باتری همراستا با خیلی از الترا بوک ها باشد ولی حتی نزدیک به لپ تاپ های پیشتاز اپل و تبلت هایش نیست. و گزارش شده که type cover  به هدف مایکروسافت کمک نمیکند. بوت کردن و راه اندازی اش خیلی گران است.  به هر حال این تبلت به قیمتی عرضه میشود که از قیمت ipad iar  و  13 inch macbook air  باهم ارزان تر است. حتی با  type cover  . و این یک ملاک قدرتمند در مقایسه با دیگر لپ تاپ ها و تبلت های  اینچنینی است. surface pro 3  ممکن است کامل نباشد ولی تا کنون به صورت گسترده ای درخشان ترین نمونه ی کنترل تبلت بوده .است. اگر نگران عملکرد سطح پایین نیستید surface 3  جدید را در نظر بگیرید. که به اندازه ی pro  حرفه ای نیست ولی سبک تر و ارزان تر است.


surface 3

با قیمتی خوب برای دانش آموزان
برای دانش آموزان و دانشجویانی که به قدرت پردازش اضافی ؛ اندازه ی صفحه و قیمت یک surface pro 3 نیازی ندارند، ما surface 3  را پیدا کردیم. که دستگاهی خوب با پردازشگر atom -based  است و دارای surfcae pen  برای کسانی است که نقاشی میکنند یا فرمول های ریاضی و معادلات را برای درسشان مینویسند.
قیمت surface 3  فقط 499 دلاز است ولی باید برای کیبرد  type cover  و قلمش پول کنار بگذارید چون وسایلی اختیاری اند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

هشدار مایکروسافت: کاربرانSurface 3 ویندوز 10 را نصب نکنند