تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ مرداد

با وجود تمام دنیا که در حال بازی کردن Pokemon Go هستند، شما نیاز به مزایای بسیاری دارید تا بتوانید با دیگران رقابت کنید. در اینجا به برخی از روش های هک کردن، از مرحله ی آسان گرفته تا پیشرفته، برای قرار گرفتن در لبه ی رقابت ها، در زمانی که در حال دنبال کردن این هیولاهای جیبی هستید، اشاره می کنیم،

مرحله: Newbie Poke Ball Thrower


شما در نهایت متوجه یک Mewtwo Pokemon کمیاب شده اید. حالا وقت آن رسیده است تا این موجود کوچک را به همراه پرتاب تاس خود در زمان درست، به دست بیاورید. پرتاب مستقیم می تواند سخت باشد، اما این تکنولوژی به شما کمک می کند تا تمام پرتاب های شما شمرده شود: شما تنها نیاز به یک کاغذ با پهنای صفحه دارید که کاغذهای چسبنده در هر دو طرف آن قرار داده شده اند که می تواند انگشت شما را در طول مسیر، همانند تصویر زیر هدایت کند.

Pokemon Egg Incubator


همچنین به منظور گرفتن این هیولاها، یکی از بخش های مهم پرورش Pokemon ، گرفتن آن ها به محض خروج از تخم می باشد. این مسئله نیاز به به راه رفتن واقعی دارد، حتی تا 10 کیلومتر (6.2 مایل) تا بتوانید به هیولاهای کوچک در بالاترین مرحله دست پیدا کنید. رانندگی در ماشین و یا حتی دوچرخه سواری به نظر کار نخواهند کرد، اما بستن تلفن به یک پنکه ی سقفی به همراه یک کش می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

مرحله: Maker

کسانی که خانه را ترک می کنند، به سرعت متوجه می شوند که این بازی به شدت به خالی شدن شارژ تلفن های هوشمند آن ها منجر می شود. اما چرا یک پک شارژ خریداری کنید در حالی که می توانید با کمی زحمت به ساختن لغت نامه ی Pokemon مخصوص خود بپردازید؟

The Battery Pack Pokedex


اگر یک پرینتر سه بعدی در اختیار ندارید، می توانید به بازار محلی سری بزنید و از آن ها یک هویه قرض گرفته و باتری را با سیم به اجزای دیگر متصل کنید. حالا شما به دوبرابر کردن تجهیزات خود پرداخته و به DIY اصلی دست پیدا کرده اید.

مرحله: Bot Master

در حالی که بیشتر شما در زیر خورشید در حال راه رفتن برای گرفتن این موجودات هستید، برخی از افراد در       خانه های خود با کمک مهندسی معکوس به ارائه ی ترافیک و پست کردن در انجمن های آنلاین درباره ی موضوعات مبهمی مانند بافر پروتکل ها هستند.

Pokemon Bot Master


این همان روشی است که app store به وسیله ی آن، پر از اپلیکیشن های شخص سوم نقشه های pokemon شده است. حتی با وجود اینکه دولوپرهای بازی ها در Niamtic Inc. به ارائه ی یک رابط کاربری برای نرم افزارهای رسمی نپرداخته اند. برخی از آن ها بیشتر پیش رفته اند تا به ایجاد bot هایی بپردازند که می توانند در میان نقشه ها پرسه بزنند، به جمع آوری موارد مختلف بپردازند و هیولاها را شکار کنند و قبل از اینکه ربات ها به دنبال گرفتن شغل شما بیایند، اول Pokemon های کمیاب شما را می گیرند.

مرحله: دانشمند دیوانه

در پشت پرده، Pokemon Go بر روی توانایی های تلفن هوشمند تکیه می کند تا بتواند به پیدا کردن موقعیت مکانی خود در جهان به وسیله ی گرفتن سیگنال ها از ماهواره ها بپردازد. این امکان وجود دارد که به ایجاد مخابره های غیرواقعی با استفاده از سخت افزارهایی پرداخت که می توان آن ها را با کمتر از 300 دلار و نرم افزارهایی که به صورت رایگان وجود دارند، تهیه کرد.

Pokemon GPS Spoofing Setup


اگرچه این نوع جادوی سیاه ممکن است شما را به طور کلی از بازی منع کند و احتمال دستگیری شما برای ایجاد اختلال در سیگنال ها وجود خواهد داشت، زیرا شما می توانید شکارچیان Pokemon خود را به هر جای دنیا تلپورت کنید. به عنوان یک بخش پایانی برای بازی ای که قصد دارد شما را به بیرون از خانه ببرد، اضافه کردن یک دسته ی بازی به منظور ایجاد تغییر، این بازی را تکمیل می کند.

برچسب هاPokémon Go
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

برخی کاربران تعلیق شده بازی پوکمون گو به جریان بازی بر می گردند