موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ مرداد

در هنگام انتخاب یک گوشی هوشمند مناسب برای کودکان باید به مواردی همچون راحتی در هنگام کار و قرارگرفتن چند روز پی در پی در حالت آماده به کار، ضربه و سقوط از دست کودکان، همچنین سبک بودن برای حمل و مکالمه و در نهایت قیمت ارزان، توجه کرد.
ترکیب تمام این ویژگی ها در یک تلفن هوشمند کمی مشکل ساز است، بنابراین کارشناسان پنج گوشی هوشمند برتر برای کودکان را نام برده اند. گوشی هوشمند Meizu M5C، نمونه ای از گوشی های سبک کلاسیک، مدرن، ارزان و بدنه ای زیبا و جمع و جور است. این محصول برای اطمینان از وضعیت کودک و موقعیت وی، دو اسلات برای سیم کارت دارد. این محصول در رنگهای صورتی، مشکی، قرمز، طلایی و آبی در دسترس است.
مدل دیگر Samsung Galaxy J1 محصول سال 2016 است. این گوشی دارای صفحه نمایش Super AMOLED نه چندان بزرگ با قطر 4.5 اینچ می‌باشد. این محصول در دسته گوشی های کلاس یک بسیار مناسب است.
گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 4X نیز کاملا برای کودکان مناسب است. در هر بار شارژ باتری، می‌توان دو الی 3 روز از آن استفاده کرد. گوشی Honor 4A با یک قاب فلزی محکم انتخاب دیگری برای کودکان و نوجوانان است زیرا بدنه ی آن به قدری محکم است که جای هیچ نگرانی را برای سقوط و ضربه نخواهد گذاشت. در آخر نیز گوشی هوشمند ASUS ZenFone 3S دارای باتری قدرتمندی است که می توان تا 30 ساعت با آن مکالمه کرد و تا یک در حالت آماده به کار قرار گیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه