گوناگون
الناز فرجی۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۳۱ شهريور

7 سال پیش ، چاپ سه بعدی به عنوان یک گزینه ی موثر و کارآمد برای راحت کردن مشکلات تولید به وجود آمد . ما تقریبا میدانستیم که چاپ سه بعدی تبدیل به یکی از بخش های مهم تکنولوژی خواهد شد و نقش بسیار جالبی را در فسیل شناسی ، غذا و خوراک ، مد و حتی برای حیوانات خانگی ایفا میکند .
بر طبق گفته های شرکت تحقیقاتی کانالیس ؛ انتظار میرود که بازار جهانی برای چاپگر های سه بعدی تا سال 2019 به 20.2 میلیارد دلار برسد ، با رشد سالیانه ی 44 درصد از سال 2014 . در حالیکه چاپ سه بعدی تا کنون به طور وسیعی آزمایشی بوده، شروع کرد که در استفاده های رایج تری به کار رود ، حتی در زمینه ی محصولات بچه ها نیز اقداماتی انجام داده ، مانند شراکت بین ماتل و آتودسک که اوایل امسال اعلام شد .
خیلی جالب میشود که که بتوان برای نسخه ی عینی از فرزند یا خانواده تان در DOOB 3D بگیرید، و جالب تر این است که یک نسخه ای سه بعدی از تصورات فرزندتان را داشته باشید . اینها چند از بهترین راه ها ی چاپ سه بعدی برای به واقعیت تبدیل کردن خلاقیت فرزنداتان است :

1. ایستگاه ساخت مخصوص بچه ها

از بین صفحه های نقاشی که فرزندانتان هر روز به خانه می آورند ، صفحه های خاصی هم وجود دارند که میخواهید به گونه ای به رسم یادگاری نگه دارید . با kids creation station، شما میتوانید صفحه ها و عکس ها را به شکل پیکره های کوچک سه بعدی در بیاورید تا باقی بمانند . به سادگی یک عکس را آپلود کرده وتقریبا 4 هفته ی بعد یک پیکره ی 4 اینچی مشابه نقاشی فرزندتان به خانه میرسد . ( 100 دلار)

2. potatoyz

در بین تجربه ی دیجیتالی پیکره های سه بعدی ، potatoyz یک گزینه ی بسیار جالب است . این نرم افزار iOS به کودکان این امکان را میدهد که هر شخصیت potatoyz را که بخواهند طراحی کنند . چه با یک قالب و چه استفاده ی آزاد از الگو های مختلف، رنگ ها ، خودکار ها و وسایل موجود . این پیکره های کوچک حدود 1.6 اینچ طول دارند و یادواره های بامزه ای از هوس های کودکتان اند . شما هم خواهید خواست یکی را بسازید . (25 دلار)

3.makies

از کودکان بپرسید که آیا یک نسخه ی عروسکی از خودشان میخواهند یا نه و شرط میبندم که همه خواهند گفت بله . ( نسخه های عروسک های دختر آمریکایی از پارسال را ببینید ) . makies یک تکنولوژی سطح بالا و به روز رسانی طرح من کوچک است . بچه ها عروسک ها را آنلاین طراحی کرده و سپس آن را به صورت سه بعدی به یک عروسک قابل حالت دهی 10 اینچی شبیه تبدیل میکنند .  makies میتواند در قسمت مو ، شکل صورت ، ویژگی های صورت ، لباس و چیزهای دیگر را دستکاری شود . چیزهای دیگری مانند بلوز "i love math " نیز وجود دارد اما خیلی کوتاه نیست . (76 دلار )

4. 3doodler

بچه هایی که دوست دارند چاپ های سه بعدی را در دستانشان بگیرند با 3doodler به راهی دست میابند تا به معنای واقعی کلمه و عملا این کارهای خلاقانه را داشته باشند . مانند یک خودکار طراحی شده است که رشته ی پلاستیکی تولید میکند تا به هر شکلی دربیاید ، این قطعا امکان هنر های سه بعدی هیجان انگیز تری را میدهد . ما با کمپین کیک استارتر بسیار موفقی از 3dooler پشتیبانی کردیم ، ورژن 2.0 اش همین حالا به آمریکا، اروپا و استرالیا میرود . (99 دلار)

5. shapeways

برای کودکانی که فکر میکنند طرح هایشان برای فروش باید باشد ، shapeways وارد میشود . این یک بازار آنلاین ترقی کننده از طرح های چاپ سه بعدی است ، با همه چیز از لوازم خانه گرفته تا جواهرات و قطعات هواپیما و اسباب بازی های رومیزی . همچنین گزینه ی فرستادن هر طرح سه بعدی به سازنده وجود دارد تا فشار به صورت عمومی فروختن چیزی وجود نداشته باشد .

6. میکرو

یک وسیله ی چاپ سه بعدی دیگر که کارش را کیک استارتر آغاز کرده ، micro 3d printer است ، که در عرض 11 دقیقه به هدف 50000 دلاری اش رسید و سر انجام 1 میلیون دلار را رد کرد . میکرو که بسیار سبک و قابل حمل است، عموما برای مشتاقان واقعی است . به نظر آنقدر ساده میرسد که کودکان میتوانند استفاده کنند ، این چاپگر به آنها امکان میدهد که تا چاپ هر طرح قابل تصوری را تجربه کنند و استعداد های چاپ سه بعدیشان را در راحتی خانشان توسعه دهند . به علاوه میتوانند پز دهند که اولین بچه در آن منطقه اند که چاپگر سه  بعدی دارند . ( 349 دلار )

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با تکنولوژی چاپ سه بعدی، جواهرات دلخواهتان را داشته باشید