اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱ تير

در کنفرانس جدید WWDC اپل ، افراد بسیاری در تلاش برای گرفتن بهترین هدیه برای روز پدر بودند، اما ممکن است شما برخی از بهترین اپلیکیشن هایی که در این هفته به بازار عرضه شده اند را از دست داده باشید.
در آخر هر هفته، ما به معرفی تعدادی از اپلیکیشن های به روزشده و مورد علاقه ی خود می پردازیم. لیست این هفته شامل یک اپلیکیشن برای کمک به کودکان جهت یادگیری اصول اولیه کدنویسی، یک اپلیکیشن برای پیگیری های مالی و یک بازی که شما در آن می توانید به یک عروس دریایی کمک کنید تا از اعماق اقیانوس فرار کند، می باشد.


Box Island

این بازی، یک بازی آموزشی است که هدف آن یاد دادن اصول اولیه ی برنامه نویسی از طریق بازی کردن می باشد. این بازی برای کودکان طراحی شده است اما از طرف دیگر یک ابزار یادگیری سرگرم کننده برای هر فردی که دوست دارد کدنویسی و برنامه نویسی را بیاموزد نیز محسوب می شود.


BurstKey

درست کردن یک GIF می تواند در صورتی که شما ندانید چه کاری را باید انجام دهید،  فرآیند دشواری به نظر برسد، به خصوص اگر شما بخواهید آن را به کمک تصاویر ویدیویی که خودتان تهیه کرده اید، ایجاد کنید. BurstKey این کار را برای شما آسان کرده است. با رفتن به قسمت دوربین خود در iOS و استفاده از ویژگی های مختلف برای تصویرسازی، می توانید به راحتی به ایجاد یک GIF با قابلیت به اشتراک گذاشتن بپردازید. همچنین ویژگیهایی مانند استفاده از کیبورد نیز وجود دارد که می توانید به GIF خود در زمانی که در حال تایپ کردن هستید، دسترسی داشته باشید.


Flogg

بیشتر خدمات خرید و فروش آنلاین برای افراد غریبه نیز باز و قابل استفاده است، که ممکن است برای افردی که ترجیح می دهند وسایل آنها برای شخصی فرستاده شود که او را می شناسند، خوشایند نباشد. Flogg به شما اجازه می دهد تا به ایجاد شبکه ای برای دوستان خود بپردازید ( و یا دوستان دوستانتان) و می توانید از آنها چیزی بخرید یا به آن ها چیزی بفروشید. این برنامه به ارائه ی توصیه های شخصی بر اساس آن چه که ممکن است به آن علاقه داشته باشید می پردازد و شما نیز می توانید به پیشنهاد محصولات مختلف به دوستان خود بپردازید.


Lemon

آگاه کردن شما از عادت های خرج کردن و جمع کردن پول، هدف اصلی Lemon محسوب می شود که در واقع  مخفف learn money می باشد. این برنامه به حساب بانکی شما سر می زند تا آن چه که خرج کرده اید را دنبال کند و در زمانی که پولی خرج می کنید و یا از تراکنش مالی جدید برخوردار می شوید، به شما خبر می دهد. Lemon همچنین محصولاتی را به شما پیشنهاد می دهد که بر اساس عادات خرج و  مخارج خود ممکن است به آن ها علاقه داشته باشید.


Public

Public به همه ی افرادی که آیفون دارند اجازه می دهد تا به بازدید یا میزبانی از مکالمات عمومی بپردازند. یک مکالمه را با یکی از دوستان خود آغاز کنید و امکان شرکت افراد دنیا در آن را فراهم کنید و یا سایر کاربرانی که در مورد موسیقی، سیاست، ورزش و .....با یکدیگر صحبت می کنند را مشاهده کنید.


Slip Away

راه خود را از اعماق اقیانوس به کمک Slip Away پیدا کنید. عروس دریایی خود را به سمت بالاتر و بالاتر اقیانوس هدایت کنید. در این راه باید از موانع خطرناک و شکارچیان درنده ی بسیاری عبور کنید. به جمع آوری امتیاز و جوایز بپردازید تا بتوانید به امتیاز جدید دست پیدا کنید و عروس دریایی ها در رنگ های مختلف دیگر را به دست آورید.


Whodini

Whodini یک اپلیکیشن برای پیام دادن به همراه یک تغییر کوچک می باشد. زمانی که به یکی از دوستان خود پیام می دهید، آنها تنها 45 ثانیه فرصت دارند تا این پیام را باز کنند در غیر این صورت هویت شما برای آنها پنهان خواهد شد. اگر آنها به موقع این پیام را دریافت کنند، شما متوجه می شوید که نام شما را دیده اند.

برچسب هاMiss AppsAppsSlip Away
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپ استور و iCloud اپل برای بعضی ها از کار افتاده است