تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۰ شهريور

با وجود تمام خبرها در مورد ماشین های خودکار، فیسبوک که در حال جمع آوری داده های WhatsApp می باشد و فوتبال دبیرستان در SnapChat ، شما ممکن است برخی از بهترین اپلیکیشن های این هفته را از دست داده باشید. هر هفته، ما تعدادی از اپلیکیشن های جدید و مورد علاقه ی خود را به شما معرفی می کنم. لیست این هفته شامل یک اپلیکیشن ساخت RPG ، یک اپلیکیشن که از مجری های اعلام آب و هوا به شکل گربه برخوردار است و همچنین یک بازی پیچ در پیچ جذاب می باشد.
تصاویر زیر را مشاهده کنید تا بهترین گزینه های  انتخابی ما را ببینید. اگر به دنبال موارد بیشتری برای پر کردن گوشی خود هستید، می توانید به آخرین مطلب ما نیز مراجعه  کنید.

Allwome


چه شما یک متخصص زیبایی باشید یا نه، Allwome ( که پیش از این با عنوان Allwomenstalk شناخته می شد) می تواند به عنوان بهترین گزینه ی شما به منظور مشورت با جامعه ای از متخصصان مد، زیبایی (مو و آرایش)، استایل، عشق، دوستیابی و سلامتی زنان باشد. شما می توانید بیش از 50000 مقاله در 34 دسته بندی مختلف را در این اپلیکیشن مطالعه کنید و همچنین به خواندن مجله های مورد علاقه ی خود در مورد مد و زنان بپردازید. که برای اندروید و iOS نیز رایگان است.

Habitica


اپلیکیشن های زیادی برای عادت کردن وجود دارند، اما شما معمولا باید برای بیشتر از سه عادت به پرداخت هزینه بپردازید. لازم به ذکر نیست، که همه ی آن ها به اندازه ی آHabitica سرگرم کننده نیستند، که به ترکیب نقش بازی کردن (RPG) ، داستان سرایی و .. می پردازد. چه شما یک طرفدار RPG باشید و همه ی کتاب های Charles Duhigg را خوانده باشید و یا تنها مطالبی در مورد سال نو برای شما جذاب باشد ، این اپلیکیشن ( و وب سایت همراه با آن) بسیار عالی است. همانطور که شما به تکمیل کردن عادات روزانه ی خود می پردازید، و یا مواردی را که انجام داده اید از لیست کارهای خود خط می زنید، مراحل Habtica به به روزشدن avatar های شما و باز کردن حیوانات خانگی، مهارت ها، ابزارهای جنگی و جستجوهای شما منجر خواهد شد. همچنین مطمئن شوید که به انجمن آن ها نیز سر می زنید، که شامل گروه هایی هستند که می توانند به شما توصیه هایی را ارائه دهند و به افزایش انگیزه ی شما در مورد برخی عادات و علایق به خصوص شما بپردازند. (ورزش، یادگیری زبان، کنار آمدن با اضطراب و ..). رایگان برای اندروید و iOS .

Laugh.ly


با توجه به هر پروفایلی که ما در Tinder مطالعه کرده ایم، هیچ کس از خندیدن متنفر نیست. بنابراین Laugh.ly یک مکان عالی برای پیدا کردن صداهای ضبط شده س کمدین های معاصر موردعلاقه ی شما می باشد (عزیز انصاری، امی اسکومر، مارگارت کو، جان مولانی)، و یا می توانید گنجینه ای از کمدین های کلاسیک (ریچارد پریور، جورج کارلین، لاواندا پیج) را نیز داشته باشید. امیدواریم که این مجموعه گسترش پیدا کند. ( می تواند به اضافه کردن زنان بیشتری بپردازد)، همچنین این اپلیکیشن از 400 صدای ضبط شده ی کمدین ها برخوردار است که تا این جای کار نیز بسیار تاثیرگذار می باشد. رایگان برای اندروید و iOS

Lingua.ly


اگر سعی در یادگیری یک زبان دارید و پیش از این Duolingo را تمام کرده اید، ( و یا به دنبال یک اپلیکیشن همراه دیگر هستید)، Lingua.ly می تواند قدم بعدی شما باشد. شما می توانید به خواندن مقاله از تلفن خود پرداخته و کلمات ناآشنا را پررنگ کرده تا بعدا آن ها را در فلش کارت ها یاد بگیرید. این اپلیکیشن به زبان اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، عربی، آلمانی، عبری، ایتالیایی، هلندی، روسی و پرتغالی موجود می باشد. همچنین یک گسترش مرورگر با قیمت 4.99 دلار برای آن موجود می باشد. با قیمت 2.99 دلار برای iOS .

Napkin


آیا از غذا خوردن در بیرون از خانه خسته شده اید؟ و آیا در تلاش هستید تا سالم تر غذا بخورید؟ Napkin می تواند درست کردن غذاهای جدید را از طریق خواندن دستور پخت غذاها با صدای بلند، برای شما آسان تر کند. زمانی که آماده هستید تا به مرحله ی بعد بروید، فقط کافی است که بگویید بعدی! این اپلیکیشن حتی می تواند برای شما زمان بگذارد، و شما همچنین می توانید آن را از اپلیکیشن اپل واچ خود نیز کنترل کنید. می توانید به آن به عنوان یک GPS برای آشپزی فکر کنید. رایگان برای iOS

Rolling Sky


بسیار شبیه به Cube Runner می باشد، اما از زنگ ها و سوت های بیشتری برخوردار است. همچنین بسیار سریع تر آغاز می شود. اما از طراحی مینیمالیستی کمتری برخوردار است: مراحل مختلف به ارائه ی دگرگونی های بصری بیشتری می پردازند و ریتم موزیک آن در مقایسه با بازی های دیگر بسیار کمک کننده است. از جمله موزیک بازی Temple Run . رایگان برای iOS و اندروید.

Weather Whisker


اولین کاری که شما در صبح انجام می دهید چیست؟ بیدار می شوید، تلفن خود را چک می کنید، آب و هوا را بررسی می کنید و به روز طولانی ای که در پیش رو دارید خیره می شوید. به همین دلیل است که Weather Whiskers  می تواند به عنوان یک همراه عالی برای این روتین روزمره ی شما باشد، زیرا نوع آب و هوا را به همراه یک تصویر از یک گربه ی زیبا و دوست داشتنی که مطابق با آن آب و هوا لباس پوشیده است به شما نشان می دهد. مگراینکه شما بیشتر به سگ علاقه داشته باشید، که در این صورت یک اپلیکیشن Weather puppy نیز برای شما وجود دارد. رایگان برای اندروید و iOS.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل می تواند دوستانی که در نزدیکی شما هستند را تشخیص دهد