تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۱ تير

با وجود بیرون آمدن بزرگترین به روزرسانی Snapchat و وارد شدن Pokemon به App Store ، ممکن است برخی از بهترین اپلیکیشن های این هفته را از دست داده باشید.
هر هفته، ما به معرفی تعدادی از اپلیکیشن های به روز شده و مورد علاقه ی خود می پردازیم. لیست این هفته شامل بازی ای می شود که به آزمایش مهارت های چندکاره ی شما می پردازد، یک اپلیکیشن برای ایجاد انیمیشن ها و یک اپلیکیشن که سلفی های شما را مانند یک اثر هنری به نمایش می گذراد.
می توانید گالری عکس های زیر را برای برترین انتخاب های ما مشاهده کنید. اگر به دنبال موارد بیشتری به منظور استفاده در گوشی خود هستید، به آخرین مقاله ی ما مراجعه کنید.

Crying Jordan Meme Maker


نام این اپلیکیشن همه چیز را در مورد آن بیان می کند، Cryin Jordan Meme Maker به شما اجازه می دهد تا شبیه سازی های بسیار عالی را برای تصاویر خود به همراه آورید. یک عکس جدید بگیرید و یا یا یک عکس از گالری دوربین خود انتخاب کنید و این اپلیکیشن به صورت خودکار به تشخیص صورت ها در عکس مورد نظر می پردازد و می تواند صورت گریان جدید مورد علاقه ی افراد در اینترنت را به آن اضافه کند.

Disney LOL


می توانید به Disney LOL به عنوان شکلی از یک PG با موضوع دیزنی نگاه کنید. این اپلیکیشن شخصیت های محبوب از دیزنی، Pixar و غیره را انتخاب می کند و نقش هایی را در قالب موضوعات مختلف، GIF ، ویدیو ها و یا سایر محتواهای بامزه و کوچک در اختیار آن ها قرار می دهد.

FolioScape


FolioScape یک اپلیکیشن طراحی است که به شما اجازه می دهد تا به ایجاد انیمیشن های مختلف از طرح های کشیده شده به وسیله ی خودتان بپردازید. به انجام طراحی مورد نظر خود، مرحله به مرحله بپردازید و Folioscape به شما اجازه می دهد تا سرعت انیمیشن را انتخاب کرده و به آسانی به ویرایش کردن هر بخش بپردازید. این اپلیکیشن همچنین از ویژگی های اجتماعی برخوردار است بنابراین شما می توانید متوجه شوید که دیگران از چه ایده هایی برای طرح های خود الهام می گیرند.

Landed


Landed به عنوان یک اپلیکیشن مرجع به درد بخور برای جزئیات اساسی محسوب می شود که شما ممکن است در زمانی که برای اولین بار وارد یک شهر می شوید، به آن نیاز داشته باشید. این اپلیکیشن به ارائه ی پیشنهاداتی مانند بهترین روش رفت و آمد به فرودگاه و چگونگی دسترسی به داده های تلفن همراه می پردازد. همچنین تعدادی عبارات نجات دهنده به زبان محلی منطقه ی مورد نظر را در صورتی که به کشور جدیدی وارد شوید، در اختیار شما قرار می دهد.

Mindvision


Mindvision مهارت های چند عملکردی و یا انجام چندبازی به طور همزمان را مورد آزمایش قرار می دهد. این اپلیکیشن شامل 6 بازی کوچک متفاوت می باشد. Mindvision با یک بازی ساده آغاز می شود و سپس به آرامی یکی یکی بازی های بعدی به آن اضافه می شوند، و شما را به صورت همزمان و تا جایی که می توانید پیش بروید به چالش می کشد.

Prisma


اگر نیاز به یک ظاهر جدید برای عکس های خود دارید بنابراین استفاده از Prisma کاملا ارزشش را دارد. این اپلیکیشن از فیلترهایی استفاده می کند که از تعداد زیادی از هنرمندان معروف الهام گرفته شده است که می تواند عکس های شما را به تصاویری که بیشتر به کارهای هنری شباهت دارند تا سلفی های معمولی، تبدیل کند.

Super Stickman Golf3


آخرین نصب به روزرسانی ها در مجموعه های  Super Stickman Golf همینجاست و 20 مرحله ی چالشی جدید را برای شما به همراه آورده است. همانند بازی های قبلی در این مجموعه، شما باید راه خود را از میان مجموعه ای از مراحل به شدت دشوار همزمان با جمع آوری جایزه ها و باز کردن قفل مراحل جدید در طول مسیر، پیش ببرید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا نور آبی ساطع شده از موبایل شما را شبها بیدار نگه میدارد؟ آیا این نور بر مقدار خواب و کیفیت آن تاثیرگذار است؟