تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳۰ شهريور

با وجود همه کنسول های بازی که این روزها در اختیار ما است، بازی های موبایل لطف خود را دارند. Marvel Tsum Tsum نیز از آن دسته بازی های اعتیادآوری است که باید با تکان دادن انگشتان یک سری نمونه های همشکل را حذف کنید. منتها در این بازی گوی های رنگی در واقع چهره های محبوب Marvel هستند. Donut Dazzle نیز یک بازی مشابه است که در آن باید دونات ها را حذف نمایید.
Brushstroke نیز ابزاری برای فیلتر و ویرایش عکس ها است که بر خلاف پریزما فیلترهای آن ظریف تر است و تغییرات اساسی در عکس ایجاد نمی کند. می توانید عکس تغییر داده شده را سفارش دهید تا پرینت شده اش برای خودتان یا دوستتان ارسال گردد.
Scriptnotes نیز دسترسی آسانی را برای آخرین اپیزودهای پادکست ها به همراه متن آن ها فراهم می سازد. Shelfie برنامه ای است که به شما کمک می کند کتاب های دیجیتالی خود را مرتب نمایید و با بهره گرفتن از کتاب های چاپی خود برای خرید ایبوک بتوانید تخفیف بگیرید. Alively هم ابزاری برای به اشتراک گذاشتن ویدیوهای خود با مخاطبان شخصی در گوشی های اپل است.
در نهایت Within را معرفی می کنیم که ویدیوهای مختلف واقعیت مجازی ارایه می کند و البته برای بهره بردن بیشتر از آن به ابزارهای جانبی مثل Gear سامسونگ احتیاج دارید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه