پوشیدنی
مصطفی طبری۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۳ خرداد

پیش از عرضه اپل واچ، بسیاری پیش بینی کرده بودند که این محصول پاسخی به سایر دستگاه های پوشیدنی خواهد بود و به افق های جدیدی را در صنعت دستگاه های پوشیدنی پایه گذاری خواهد کرد. نقدهای صورت گرفته از این محصول کاملاً مثبت نبوده اند و این موضوع نشان می دهد که اپل واچ در آینده جای پیشرفت زیادی دارد.
با این وجود، اگر آمار و ارقامی که تحلیلگران منتشر کرده اند صحت داشته باشد، به نظر افراد زیادی بدون توجه به این نقدها، از اپل واچ استقبال کرده اند. براساس جدیدترین آمارهایی که توسط Global Equities Research منتشر شده، بیش از 7 میلیون سفارش برای خرید این محصول ثبت شده که جمعاً به 2.5 میلیون دستگاه برای مشتریان ارسال شده است.


همچنین انتظار می رود اپل تا پایان سه ماهه جاری، بتواند 5 میلیون اپل واچ را به دست مشتریان برساند. این آمار بر اساس روش های ردیابی که توسعه دهندگان نرم افزار استفاده می کنند بدست آمده است. گفتنی است اپل تاکنون حرفی در مورد میزان فروش این محصول نزده و تیم کوک تنها به بیان این جمله بسنده کرده که "اپل واچ فروش مناسبی دارد".
این پیش بینی ها با توجه به پیش یبنی های چند ماه گذشته هم راستا می باشد. در آن زمان ثبت 2.3 میلیون سفارش تخمین زده شده بود و  تحلیلگران بسیار خوش بین بودند اپل بتواند 26 میلیون ساعت هوشمند را تنها در سال 2015 به فروش برساند. چه این اتفاق بیفتد چه نیفتد، به نظر می رسد فروش اپل واچ بسیار مطلوب است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید